شناسایی ۷۰ واحد خرید و فروش ضایعات در قزوین

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین گفت: شناسایی و تشکیل پرونده برای ۷۰ واحد خرید و فروش ضایعات در سطح شهر جهت خروج از محدوده مسکونی انجام شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قزوین، اصغر اللهیاری اظهار کرد: مراکز خرید و فروش ضایعات از جمله مشاغل مزاحم شهری در قانون شهرداری‌ها هستند که به دلیل آلودگی زیست‌محیطی باید از محدوده شهرها خارج شوند.

وی افزود: به دلیل اهمیت بالای موضوعات مربوط به بهداشت و سلامت شهروندان، سازمان ساماندهی مشاغل در راستای اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، ساماندهی واحدهای صنفی که موجب آلودگی محیط می‌شود را در اولویت امور قرار داده است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی قزوین خاطرنشان کرد: شهرداری در این راستا ۷۰ واحد خرید و فروش ضایعات در خیابان‌های اصفهان، نواب و بلوار میرزا کوچک خان را شناسایی کرده و اخطار اولیه جهت جمع‌آوری به این واحدها ابلاغ شده است.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین تصریح کرد: شهروندان در صورت مشاهده واحدهای خرید و فروش ضایعات در داخل محدوده شهر می‌توانند موضوع را به شماره ۳۳۸۸۵۲۱۱ اعلام کنند تا در اسرع وقت، اقدامات قانونی جهت ساماندهی واحد متخلف انجام شود.

کد خبر 594281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.