لزوم رفع موانع برای شفاف‌سازی در شورای ششم خرم‌آباد

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: در مسیر شفافیت موانع زیادی وجود دارد که باید رفع شود تا شاهد تاثیر آن در امور اجرایی باشیم‌.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، یوسف امرایی با بیان اینکه عضو شورای اسلامی شهر وظایفی را بر عهده دارد، اظهار کرد: وظیفه شورای اسلامی شهر قانون‌گذاری و پیشنهاد دادن و نظارت است.

وی ادامه داد: به هر حال اجرای مصوبات بر عهده فرد دیگری است و قول می‌دهم با تجربیاتی که کسب کرده‌ایم در آینده نسبت به اجرای امور مُصرتر باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد گفت: در مسیر شفافیت موانع زیادی وجود دارد، از جمله این موانع می‌توان به کمبود نیروی انسانی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: در بحث شفافیت یک موضوع کلی گفته شده و جزئیات آن مشخص نیست، اجراکنندگان طرح شفافیت باید تلاش کنند تا با اجرای شفافیت اتفاقات کارآمدی رقم بخورد.

امرایی گفت: فضای حاکمیتی شهر و استان لرستان با کلان‌شهرهایی که بیشتر به قانون تمکین توجه می‌کنند، متفاوت است، همچنین حواشی مانند جهل به قانون و طایفه‌بازی در استان باعث می‌شود که اقدامات به کندی پیش برود و سیستم سنتی اداری رویه‌ای است که تغییر دادن آن بسیار سخت است.

کد خبر 594279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.