آماده‌سازی بازار تاریخی تبریز برای میزبانی از عزاداران حسینی

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه هشت تبریز از تنظیف و پاکسازی شبانه روزی بازار تاریخی تبریز در عزاداری‌های ایام محرم خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری تبریز، امیررضا مهدی‌زاده اظهار کرد: به‌منظور برگزاری باشکوه مراسم عزاداری حسینی در بازار تبریز، جلساتی با ارگان‌های مختلف در ماه اخیر برگزار کرده‌ایم تا به بهترین نحو میزبان عزاداران حسینی و عاشقان آن حضرت در بازار تاریخی تبریز باشیم.

وی افزود: در این راستا تمام معابر بازار تبریز با بنرهای حسینی فضاسازی شده و عوامل خدمات شهری منطقه هشت، به‌صورت شبانه‌روزی تنظیف و رفت‌وروب بازار را در ایام محرم انجام می‌دهند تا محل رفت و آمد شهروندان و عزاداران حسینی آراسته باشد.

معاون خدمات شهری شهرداری منطقه هشت تبریز با اشاره به سایر اقدامات این معاونت در بازار تبریز گفت: در کنار عملیات تنظیف و رفت‌وروب معابر بازار، عملیات شست‌وشوی کرکره‌ها و کف بازار در مسیرهای عبوری دسته‌جات حسینی همه روزه توسط عوامل خدمات شهری انجام می‌شود؛ در مسیرهای مجاور بازار تبریز نیز لکه‌گیری‌های آسفالت در روزهای اخیر انجام شده است تا با این اقدامات بازار تاریخی تبریز را برای میزبانی شایسته عزاداران حسینی آماده‌سازی کنیم.

کد خبر 594263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.