حملات خمپاره‌ای سرایا القدس به شهرک‌های صهیونیستی

همزمان با بازداشت ۲۱ شهروند فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین صبح امروز بار دیگر شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اطراف نوار غزه را با خمپاره هدف قرار داد.

به گزارش ایمنا، انجمن اسرای فلسطین اعلام کرد که نظامیان صهیونیست صبح امروز _شنبه پانزدهم مردادماه_ دست‌کم چند نفر از فلسطینیان از جمله تعدادی اسیر آزاده را در مناطق الخلیل، جنین، سیرا و اردوگاه قلندیا در کرانه باختری بازداشت کردند.

براساس بعضی گزارش‌ها، مجموع شهروندان فلسطینی که تاکنون در کرانه باختری بازداشت شده‌اند، به ۲۱ نفر رسید.

سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی اعلام کرد که صبح امروز _شنبه پانزدهم مردادماه_ پایگاه نظامی «ای زر» را با شلیک چند گلوله خمپاره هدف قرار داده است.

سرایا القدس تأکید کرد که با شلیک چند گلوله خمپاره، شهرک سدیروت را هدف حمله قرار دادند.

شاخه نظامی جهاد اسلامی همچنین اعلام کرد که پایگاه نظامی ۱۶ رژیم اشغالگر در شرق بیت‌حانون را هدف شلیک چند فروند گلوله قرار داده است.

منابع عبری زبان اعلام کردند که یک فروند راکت در نزدیکی منزل خبرنگار شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی در شهرک‌های مجاور غزه فرود آمد.

مناطق مختلف نوار غزه عصر دیروز _جمعه چهاردهم مردادماه_ شاهد حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بود که در جریان آن دست‌کم ۱۰ نفر شهید و ۷۹ نفر دیگر زخمی شدند.

در پاسخ به این جنایت رژیم صهیونیستی، مقاومت فلسطین در نوار غزه نیز با بیش از ۱۰۰ راکت شهرها و شهرک‌های صهیونیست‌نشین در مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین را آماج حملات خود قرار داد.

کد خبر 594258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.