کدخدا: بازیکنان همدل هستند/اشتباهات کمی در بازی‌های دوستانه داشتیم

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان گفت: تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه تدارکاتی یکدست و با اشتباهات بسیار کمی ظاهر شد که نشان می‌دهد هماهنگی بازیکنان بیشتر شده است؛ امیدوارم در مسابقات والیبال کشورهای اسلامی این هماهنگی در زمین منجربه نتایج خوبی برای تیم ایران شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از _هجدهم تا بیست‌وهفتم مردادماه_ در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ملی والیبال زنان ایران برای نخستین بار در این مسابقات شرکت می‌کند.

مهسا کدخدا کاپیتان تیم ملی والیبال زنان در رابطه با اردوی برون‌مرزی تیم ملی والیبال زنان در شهر استانبول پیش از آغاز بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، اظهار کرد: آخرین اردوی تیم ملی والیبال زنان در استانبول برگزار شد که در این اردو علاوه بر پیگیری تمرینات بدنسازی و توپی، دو دیدار دوستانه و تدارکاتی با تیم جوانان فنرباغچه برگزار کردیم.

وی با بیان این‌که در این دو مسابقه تیم ایران به پی روزی رسید، گفت: خواسته‌های سرمربی و تاکتیک‌های که تیم در تمرینات روی آن‌ها کار کرده بود، در دو مسابقه برابر فنرباغچه به خوبی در زمین پیاده کردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال زنان ادامه داد: بازیکنان از نظر روحی و انگیزه، شرایط بسیار خوبی برای مسابقات پیش‌رو دارند. همه بازیکنان همدل هستند تا در بازی‌های کشورهای اسلامی نتیجه قابل قبولی کسب کنند.

کدخدا افزود: تیم ملی والیبال ایران در دو مسابقه تدارکاتی یکدست و با اشتباهات بسیار کمی ظاهر شد که نشان می‌دهد هماهنگی بازیکنان بیشتر شده است و امیدوارم در مسابقات والیبال کشورهای اسلامی این هماهنگی در زمین منجر به نتایج خوبی برای تیم ایران شود.

کدخدا با تاکید بر این‌که بازیکنان از نظر جسمانی و روحی در شرایط ایده‌آلی قرار دارند و مصدومی نداریم، گفت: همه بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در بهترین شرایط جسمانی هستند و انشاالله نتیجه خوبی در قونیه کسب کنیم.

کد خبر 594248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.