«محمودآباد» دومین مقصد محله‌محوری منطقه ۱۲

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های محله‌محور محمودآباد، گفت: برای پروژه‌های محله‌محور این محله حدود ۴۸ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص محله محمودآباد، اظهار کرد: این محله با مساحتی حدود ۸۱ هکتار، جمعیتی حدود ۵۵۰۰ نفر دارد و تراکم جمعیتی آن ۶۹ نفر در هکتار است.

وی با بیان اینکه مسیر دسترسی محله محمودآباد به مرکز شهر اصفهان طولانی است، ادامه داد: مجاورت این محله با کارخانجات سنگ‌بری و تبعات زیست‌محیطی و آلایندگی آن مشکلاتی را برای ساکنان منطقه ایجاد کرده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه سرانه فضای سبز محله محمودآباد مناسب است، خاطرنشان کرد: این محله به لحاظ برخورداری از مراکز ورزشی وضعیت مناسبی دارد و به دلیل اینکه اکثر بافت محله محمودآباد روستایی است، معابر آن نیازمند روکش آسفالت و پیاده‌روسازی است.

وی با بیان اینکه محله محمودآباد انشعاب گاز ندارد و برای موضوع محله‌محوری انتخاب شده است، افزود: برای پروژه‌های محله‌محور این محله، حدود ۴۸ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

رسالت با اشاره به پروژه‌های محله‌محور محمودآباد، تصریح کرد: پروژه نوسازی و بازسازی جداول و پیاده‌روهای این محله با هزینه ۸.۵ میلیارد ریالی، احداث شبکه دفع آب‌های سطحی معابر این محله با هزینه پنج میلیارد ریالی، مساعدت در تکمیل ذکرخانه محله محمودآباد با اعتبار سه میلیارد ریالی و پروژه ترمیم و روکش آسفالت تمام معابر این محله با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در حال انجام است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: پروژه بهسازی محدوده و اصلاح پارک محمودآباد با توجه به معضلات آن نیز با اعتبار ۱۲ میلیارد ریالی شهرداری این منطقه توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز در حال بررسی است.

کد خبر 594218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.