تمهیدات شهرداری برای برگزاری مراسم عزاداری حسینی/ شهروندان نظافت معابر را رعایت کنند

شهردار اصفهان با بیان اینکه در نقاط پرتردد شهر خودروهای آتش‌نشانی سیار مستقر است تا مردم با ایمنی کامل عزاداری کنند، گفت: در این ایام پاکبانان تلاشگر در کنار محل‌های برگزاری مراسم عزاداری، مشغول فعالیت و مراقبت از نظافت شهر هستند و گشت‌های کنترل نظارت شهرداری نیز در کنار مردم حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه پانزدهم مردادماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، اظهار کرد: در این ایام شهر در تکاپوی برگزاری باشکوه مراسم محرم است و هر چه به ایام تاسوعا و عاشورای حسینی نزدیک می‌شویم، شور برگزاری این مراسم بیشتر می‌شود، لذا از شهروندان درخواست می‌کنیم برای رعایت هر چه بیشتر نظم در شهر کوشا باشند.

وی افزود: در حال حاضر هیئت‌های مذهبی شهر به خوبی مراسم عزاداری را مدیریت می‌کنند، اما در بعضی موارد هنگام پخش نذورات شاهد رعایت‌نکردن انضباط و نظافت معابر شهر هستیم؛ در حالی که اگر شهروندان رعایت کنند، شهر زیبنده‌تری خواهیم داشت.

شهردار اصفهان با قدردانی از خدمات دستگاه‌هایی که به منظور برقراری نظم و نظافت به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی مراقب نظم و امنیت شهر هستند و پلیس راهور نیز در این ایام حضور فعال‌تری در مدیریت ترافیک دارد؛ همچنین شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان با در اختیار قرار دادن اتوبوس برای عزاداران شب‌ها خدمت‌رسانی می‌کند و رانندگان تا ساعات پایانی شب در حال خدمت‌رسانی به عزاداران هستند.

وی با بیان اینکه در نقاط پرتردد شهر خودروهای آتش‌نشانی سیار مستقر است تا مردم با ایمنی کامل عزاداری کنند، گفت: در این ایام پاکبانان تلاشگر در کنار محل‌های برگزاری مراسم عزاداری، مشغول فعالیت و مراقبت از نظافت شهر هستند و گشت‌های کنترل نظارت شهرداری نیز حضور دارند تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

قاسم‌زاده با بیان اینکه اگر شهروندان در کنار شهرداری نباشند، اداره شهر دشوار خواهد شد، تصریح کرد: در این ایام به‌ویژه روزهای تاسوعا و عاشورا که بیشترین حجم عزاداری و فعالیت دسته‌جات سینه‌زنی و زنجیرزنی در سطح خیابان‌ها را شاهد هستیم، انتظار می‌رود شهروندان کمک کنند تا اخلالی در روند نظم، تردد و نظافت شهر ایجاد نشود.

کد خبر 594145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.