پیشنهادی عجیب به کریستیانو رونالدو!

روزنامه‌های ورزشی امروز صبح انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ جمعه چهاردهم مرداد ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میرر:

* به کریستیانو رونالدو یک راه عجیب برای رهایی از مشکلات در منچستریونایتد، پیشنهاد شده است، دویلیو مونتیرو آلوز، رئیس کورینتیانس اعتراف کرد که می‌خواهد این فوق ستاره پرتغالی را جذب کند.

* به چهار بازیکن ارشد چلسی گفته شده که آینده آنها دور از استمفوردبریج است، در حالی که مدافع جوان این تیم، لوی کول ویل به صورت قرضی برای تیمی دیگر به میدان می‌رود.

* مارک کوکوریا یک قدم تا پیوستن به چلسی فاصله دارد و گزارش‌ها حاکی از آن است که ستاره برایتون، تست‌های پزشکی خود را پشت سر گذاشته است.

* میکل آرتتا، سرمربی آرسنال فاش کرد که کار نقل و انتقالاتی باشگاه به پایان نرسیده است و ممکن است تا پایان، ورودی و خروجی‌های دیگری هم داشته باشند.

* ژاوی، سرمربی بارسلونا صحبت‌های مطرح شده مبنی بر جدایی پیر امریک اوبامیانگ که در تابستان امسال مورد توجه چلسی قرار داشت را رد کرد.

* طبق گزارش‌های موجود، تیم فوتبال بورنموث در آستانه جذب نتو دروازه بان برزیلی از بارسلونا است.

* چلسی مایل است خواسته‌های ۸۵ میلیون پوندی لستر برای جذب وسلی فوفانا را برآورده کند، اما ممکن است ابتدا عزم روباه‌ها را با قیمت‌های کمتری آزمایش کند.

دیلی میل:

* اسپانسر اصلی پیراهن منچستریونایتد، تیم ویور، تأیید کرده است که همکاری خود را با این باشگاه تمدید نخواهد کرد، این درحالی است که آنها ۱۲ ماه پیش با یکدیگر قراردادی پنج ساله به ارزش ۲۳۵ میلیون پوند منعقد کرده بودند.

* لسترسیتی پیشنهاد اولیه ۶۰ میلیون پوندی چلسی برای وسلی فوفانا رد کرده است، اما لستر می ترسد لندنی‌ها برای جذب بازیکن فرانسوی حاضر باشند از رقم ۸۰ میلیون پوند که یک رکورد جهانی برای یک مدافع است، فراتر بروند.

پیشنهادی عجیب به کریستیانو رونالدو!

دیلی اکسپرس:

* پاتریک وی را، سرمربی کریستال پالاس، گزارش‌هایی مبنی بر علاقه باشگاهش برای جذب آرون وان بیساکا، مدافع منچستریونایتد را رد کرده است.

* میک، پسر اتومبیل سوار مطرح دنیا، مایکل شوماخر گفته است که در صورت ایجاد فرصت، برای انجام رقابت در تیم فراری، آماده است.

دیلی استار:

* مارتین بریثویت، ثروتمندترین بازیکن بارسلونا، از ترک این تیم لالیگایی امتناع می‌کند، مگر اینکه آنها دستمزد سالانه ۵ میلیون پوندی او را به طور کامل پرداخت کنند.

* گزارش‌ها حاکی از آن است که برایتون به مارک کوکوریا، مدافع مد نظر چلسی گفته است که در تمرینات تیم اصلی حضور پیدا نکند.

* توماس برامال، داور جدید لیگ برتر، فصل گذشته هدایت تیم راکسام را برعهده گرفت و فینال جام حذفی آنها را مقابل بروملی قضاوت کرد.

تلگراف:

* طبق گزارش‌ها، تاتنهام به توافق برای جذب دستینی اودوگی، مدافع چپ تیم فوتبال اودینزه نزدیک شده است.

* هزینه‌های نقل و انتقالاتی چلسی در تابستان امسال می‌تواند به ۳۰۰ میلیون پوند برسد، زیرا مذاکراتی برای خریدهای بزرگی از جمله وسلی فوفانا، پیر امریک اوبامیانگ و فرنکی دی یونگ در جریان است.

* بی نظمی، مصرف مواد مخدر و قیمت بلیت، از نگرانی‌های اصلی هواداران، با آغاز دوباره لیگ برتر فوتبال انگلیس است.

تایمز:

* چلسی در حال بررسی پیشنهاد افزایش یافته ۷۰ میلیون پوندی برای وسلی فوفانا، مدافع لستر است و همچنین نیم نگاهی هم به جذب پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم بارسلونا دارد.

منچسنر ایونینگ:

* طبق گزارش‌ها، بارسلونا به منچسترسیتی گفته است که تا پایان پنجره نقل و انتقالات، حتماً پیشنهادی برای جذب برناردو سیلوا ارائه خواهد کرد.

اتلتیک:

* ابراهیما کوناته، مدافع لیورپول به دلیل مصدومیت زانو که در دیدار دوستانه یکشنبه گذشته مقابل استراسبورگ متحمل شد، هفته‌های ابتدایی فصل را از دست خواهد داد

کد خبر 593988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.