اعضای خانه کاریکاتور حوزه هنری اصفهان آثار خود را به نمایش می‌گذارند

خبرگزاری ایمنا: خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان برای پنجمین سال متوالی، نمایشگاه سالانه اعضای خانه کاریکاتور استان اصفهان را از ۱۹ فروردین تا ۲ اردیبهشت ماه ۹۱ در خانه هنرمندان اصفهان و نقش خانه حوزه هنری برگزار می‌کند.

مدیر خانه کاریکاتور حوزه هنری استان اصفهان در رابطه با این نمایشگاه به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری ایمنا گفت: این نمایشگاه ۵ سال متوالی است که هر سال در سه بخش آزاد، چهره و موضوعی برگزار می‌شود که امسال با توجه به نقش و اهمیت رسانه‌ها در دنیای امروز «رسانه» را برای بخش موضوعی انتخاب کرده‌ایم.
پیام پور‌فلاح ادامه داد: پس از اعلام فراخوان امسال در مجموع ۲۱۴ اثر از ۷۱ عضو خانه کاریکاتور استان اصفهان که چیزی نزدیک به ۹۰ درصد از اعضای ما را تشکیل می‌دهد به دستمان رسید و از این تعداد ۱۰۵ اثر به نمایشگاه راه یافته است و به خاطر همین تعداد بالای آثار هم بود که مجبور شدیم نمایشگاه را در دو مکان برگزار کنیم.
وی تاکید کرد: در هر دو مکان برگزاری نمایشگاه، آثار قرار داده شده مشتمل بر هر سه بخش اعلام شده است و این گونه نیست که حوزه‌ها را از هم تفکیک کرده باشیم و هر مکان به بخش خاصی اختصاص داشته باشد.
گفتنی است پنجمین نمایشگاه سالانه خانه کاریکاتور اصفهان ساعت ۱۷ روز شنبه ۱۹ فرودین ماه گشایش می‌یابد و علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه تا ۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۱۹ به مکان‌‌های اعلامی برگزاری نمایشگاه مراجعه نمایند.

کد خبر 59394

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.