حرکت جالب کسپر اشمایکل در فضای مجازی پس از جدایی از لسترسیتی!

دروازبان سابق تیم فوتبال لسترسیتی که از این تیم جدا شده و لیگ یک فرانسه رفته، در فضای مجازی حرکت جالب توجهی انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کسپر اشمایکل پس از تکمیل انتقال به تیم نیس، یادداشتی از "خاطرات مورد علاقه" خود به عنوان بازیکن لستر را به اشتراک گذاشته است.

این بازیکن ۳۵ ساله در رسانه‌های اجتماعی این حرکت را تأیید کرد و به دنبال عدم توافق با روباه‌ها، راهی لیگ یک فرانسه شد. البته او با لستر در سال ۲۰۱۶، طعم قهرمانی لیگ برتر انگلیس را چشیده است.

اشمایکل در مجموعه‌ای از پیام‌های صمیمانه‌ای که در توئیتر به اشتراک گذاشته شد، به برخی از نکات برجسته دوران حضورش در استادیوم کینگ پاور پس از امضای قرارداد با این باشگاه در سال ۲۰۱۱، نگاهی انداخته است.

لحظات مورد علاقه اشمایکل در لستر کدامند؟

دروازه بان دانمارکی با یادآوری صعود لستر به لیگ برتر در سال ۲۰۱۴، این موضوع را شروع کرد و به سرعت به جزئیات قهرمانی تاریخی خود در لیگ برتر پرداخت.

او با اشتراک‌گذاری تصاویری از خود و هم‌تیمی‌هایش در حال جشن گرفتن با جام و مدال‌ها، آن را "رویایی محقق شده" توصیف کرد و اعتراف کرد که مطمئن نیست لحظه‌ای به مانند به این موفقیت، در دوران حرفه‌ای خود، جشن بگیرد.

اشمایکل همچنین تصویری از او و دیوید بکهام در حالی به اشتراک گذاشت که جام لیگ برتر را با هم در دست دارند و نوشته که آن "بعد از ظهر را [او] هرگز فراموش نخواهد کرد" آن هم به خاطر این واقعیت که، او با تماشای مکرر قهرمان انگلیسی، بزرگ شده است.

مطمئن نیستم هرگز لحظه‌ای به مانند این لحظه را تجربه کنم نادیده گرفتن بدشانسی‌ها و بالا بردن جام لیگ برتر. رؤیا به حقیقت پیوست.

در ادامه، او خاطرات جشن تولد ۶۰ سالگی ویچای سریواداناپرابها، مالک فقید لسترسیتی که او از او به عنوان رئیس یاد می‌کرد را به یاد آورد و در عین حال تصاویری از ادای احترامی را که در پی درگذشت وی در سال ۲۰۱۸ رخ داد، را به اشتراک گذاشت.

اشمایکل اظهار داشت: سال ۲۰۱۸، فوت رئیس"دوره‌ای سخت، اما نشان دهنده وحدت مثل زدنی و انحاد ما در لسترسیتی بود."

او در پایان جشن دوران حرفه‌ای‌اش در لستر، درباره پیروزی‌های آن‌ها در سال ۲۰۲۱ در فتح جام حذفی صحبت کرد و خاطرنشان کرد که این، یک "لحظه تاریخی و غرورآفرین" بوده است.

پیام خداحافظی اشمایکل چه بود؟

اشمایکل پایان ادای احترام خود را با تشکر از هواداران، هم تیمی‌ها و افرادی که در پشت صحنه، ۱۱ فصل او در کینگ پاور را «خیلی خاص» کردند، به پایان رساند.

او با این جمله به حرف‌های خود پایان داد: "متشکرم و به زودی همه شما را خواهم دید. دوستدار شما، کسپر".

او دو بار عنوان بهترین بازیکن فصل انگلیس و دو بار عنوان بهترین بازیکن فصل لستر را کسب کرد، او با انجام ۴۷۹ بازی برای این باشگاه و قهرمانی در لیگ برتر در رقم زدن چیزی که یکی از بزرگترین داستان‌های ورزش باقی مانده، نقش پررنگی داشته است.

کد خبر 593873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.