عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۳ مردادماه

در این بسته خبری از رفع آبگرفتگی معابر شهری رفسنجان تا افتتاح ایستگاه دوم آتش‌نشانی اسدآباد و استقبال متفاوت سرعین از محرم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

خبرنگاران؛ قلب تپنده و چشمان همیشه بیدار جامعه

میرداد میردادی، شهردار قشم با بیان اینکه خبرنگاران قلب تپنده، چشمان همیشه بیدار جامعه و آئینه تمام نمای واقعیت‌ها و آگاهی مردم در لحظات و صحنه‌های سرنوشت ساز هستند، گفت: روز خبرنگار یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی صاحبان عرصه قلم و اندیشه است.

رفع آب‌گرفتگی تمام معابر شهری رفسنجان

محمدعارف پور اسدالهی، معاون خدمات شهری شهرداری رفسنجان درباره آخرین وضعیت آب گرفتگی و تنظیف معابر رفسنجان از سیلاب اخیر گفت: در حال حاضر آب گرفتگی تمام معابر رفع شده و در حال جمع‌آوری گِل و لای ناشی از سیلاب در معابر شهر هستیم و تنظیف برخی معابر نیز آغاز شده است.

افتتاح ایستگاه دوم آتش‌نشانی اسدآباد

بهرنگ دالوند، شهردار اسدآباد از راه اندازی و افتتاح ایستگاه دوم آتش‌نشانی این شهر در هفته دولت امسال خبر داد.

استقبال متفاوت سرعین از محرم

صاحبعلی رام، شهردار سرعین گفت: شهر توریستی سرعین در دهه اول محرم امسال در فضای شهری با چهره متفاوتی به استقبال گردشگران رفته است.

انجام ۲۶۱ عملیات اطفای حریق و امداد و نجات در سنندج

سهیل فضل وزیری، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از انجام ۲۶۱ عملیات اطفای حریق و امداد نجات در تیرماه امسال خبر داد.

بازگشایی مسیر سیلاب محله چابهار قشم

میردادی، شهردار قشم گفت: ۲۴ خانه در مسیر سیلاب محله چابهار قشم قرار دارند و توافق با صاحبان این خانه‌ها برای واگذاری زمین و جابه‌جایی منازل جزو برنامه‌های اصلی شهرداری است.

پرونده «خیابان غذا» گرگان بسته شد

مرتضی فاضلی عارف، معاون زیربنایی، حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: بر اساس دستور شهردار گرگان، فعالیت خیابان غذا که در ۱۵ متری پاسرو قرار داشت، به پایان می‌رسد.

کد خبر 593860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.