مخالفت شورای ششم اهواز با ترک تشریفات شهرداری

رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر اهواز گفت: ترک تشریفات هزینه شهرداری را افزایش می‌دهد.

به گزارش ایمنا غلامرضا شانه‌سازان در خصوص لایحه ترک تشریفات برای تسهیل در ترمیم نوارهای حفاری شبکه فاضلاب شهری اهواز، اظهار کرد: نباید با طرح هر موضوعی سریع به سمت ترک تشریفات برویم. ترک تشریفات هزینه شهرداری را بالا می‌برد، بنابراین کار باید در موعد مقرر انجام شود.

وی با بیان اینکه در مدیریت باید حوادث پیش‌بینی شود، ادامه داد: باید آماری ارائه شود تا ببینیم در یک سال گذشته چه میزان لایحه ترک تشریفات داشته‌ایم. ترک تشریفات نمره منفی شورای اسلامی شهر و شهرداری است.

علی‌مدد هاشم‌پور، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اهواز نیز اظهار کرد: از ابتدای آغاز به کار شورای ششم شهر، مطرح کردیم که به راحتی موضوع ترک تشریفات را انجام نمی‌دهیم، زیرا در این کار شفافیت وجود ندارد.

وی تصریح کرد: سازمان امور عمرانی شهرداری باید به اندازه توان کار بگیرد و شهرداری کار ترک تشریفات را انجام داده و اکنون می‌خواهد از شورای اسلامی شهر مجوز بگیرد.

هاشم‌پور افزود: در حالی که اگر قرار است شورای اسلامی شهر با ترک تشریفات موافقت کند، باید قبل از انجام کار مجوز گرفته شود، بنابراین افرادی که این کار را کرده‌اند باید پاسخگو باشند.

منبع: ایسنا

کد خبر 593822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.