اشتیاق بازیکن ایتالیایی از حضور در تیم فرانسوی

با وجود اتفاقات فصل گذشته، دوناروما می‌داند که در سال جاری شانس بیشتری برای بازی در لباس پی‌اس‌جی خواهد داشت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، سنگربان ۲۳ ساله ایتالیایی فصل سختی را در پاریس پشت سر گذاشت اما امیدوار است که دومین سال همراهی او با پاری سن ژرمن بتواند پر از اتفاقات خوب باشد.

فصل گذشته تیم پاری سن ژرمن علی رغم خریدهای گران قیمت نتوانست به هدف بزرگ خود برسد. آن‌ها برای کسب عنوان قهرمانی در اروپا حاضر شدند جیانلوئیجی دوناروما را از میلان به خدمت بگیرند. با این حال حضور این دروازه‌بان در کنار کیلور ناواس، کمکی به غول فرانسوی نکرد.

با وجود اتفاقات فصل گذشته، دوناروما می‌داند که در سال جاری شانس بیشتری برای بازی در لباس پی اس جی خواهد داشت و احتمالاً مجبور نیست که در رقابت‌های مختلف، زمان بازی اش را با ناواس تقسیم کند. سال گذشته دروازه‌بان ایتالیایی پی اس جی فقط ۱۶ بازی در لیگ انجام داد و در لیگ قهرمانان اروپا گرفتار کریم بنزما شد و این ستاره فرانسوی پاریس را از دور رقابت‌ها کنار زد.

علی رغم اتفاقات فصل گذشته، دوناروما در مصاحبه جدید خود با امیدواری نسبت به فصل پیش رو صحبت کرده است: من واقعاً اینجا احساس می‌کنم که در خانه هستم. احساس خیلی خوبی دارم. این باشگاه باورنکردنی و غیرقابل توصیف است. خوشحالم که اینجا هستم و می‌خواهم تا آنجا که ممکن است اینجا بمانم و برای این باشگاه تاریخ سازی کنم.

او همچنین در مورد برخی از تغییرات پس از ورود کریستوف گالتیه صحبت کرد: ما خیلی با مربی کار می‌کنیم و از کادر جدید راضی هستیم. من سیستم کاری او را دوست دارم و می‌دانم که باید در فصل جدید بیشتر از گذشته فضاها را پوشش دهم. قبلاً روی این مفاهیم کار کرده ام بنابراین هیچ مشکلی وجود ندارد. ما با هم کار می‌کنیم تا دفاع مستحکم‌تر شود و فقط برخی چیزها باید اصلاح شوند تا به سطح خوبی برسیم.

در طول اولین فصل خود در پاریس، دوناروما ۲۳ بازی در تمام مسابقات انجام داد و در مجموع ۲۰۷۰ دقیقه به میدان رفت. او در این مدت ۲۳ گل دریافت کرد و ۹ بار دروازه خود را بسته نگه داشت. این سنگربان ایتالیایی تا سال ۲۰۲۶ با پاری سن ژرمن قرارداد دارد.

کد خبر 593820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.