تمدید قرارداد ستاره جوان در دستور کار سیتی

پپ گواردیولا اعتماد بسیار زیادی به بازیکن انگلیسی جوان تیم خود دارد و می‌خواهد او را برای سال‌های آینده نیز در منچستر حفظ کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از دیلی میل، انتظار می‌رود که طی روزهای آتی خبر تمدید قرارداد ستاره جوان خط میانی تیم منچستر سیتی یعنی فیل فودن رسماً منتشر شود.

آخرین بار در سال ۲۰۱۸، فیل فودن ستاره انگلیسی منچستر سیتی قراردادی را با این تیم امضا کرد. دستمزد این بازیکن طبق قرارداد قبلی سی هزار پوند در هفته بود و حالا سیتیزن ها در نظر دارند تا قرارداد این بازیکن را افزایش دهند. مدیران این باشگاه در نظر دارند تا دستمزد فودن در قرارداد جدید تا ۲۲۵ هزار پوند در هفته افزایش پیدا کند.

پپ گواردیولا اعتماد بسیار زیادی به این بازیکن انگلیسی تیم خود دارد و می‌خواهد او را برای سال‌های آینده نیز در منچستر حفظ کند.

فودن در فصل ۲۰۲۱/۲۲ با زدن ۹ گل و ثبت ۵ پاس گل برای دومین بار متوالی جایزه بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر را از آن خود کرد. او همچنین ۱۱ بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد که در این بازی‌ها سه گل زد و دو پاس گل داد.

وی از بازیکنانی است که در آکادمی منچستر سیتی پرورش یافته و از ۸ سالگی عضو این باشگاه است. در سال ۲۰۱۷، فودن اولین بازی خود برای منچستر سیتی را در لیگ قهرمانان اروپا برابر فاینورد انجام داد. پس از آن مسابقه، او پس از جک ویلشر، دومینیک سولانکه و آینسلی میتلند نایلز، چهارمین بازیکن جوان انگلیسی شد که اولین بازی خود را در رقابت‌هایی اروپا انجام داده است.

در دسامبر همان سال، فودن اولین بازی خود را در لیگ برتر مقابل تاتنهام هاتسپر انجام داد و تبدیل به یکی از مهره‌های اصلی تیم منچستر سیتی شد. در حال حاضر باشگاه‌های زیادی خواستار این بازیکن جوان هستند اما با توجه به سابقه او در سیتی و همینطور حضور پپ، بعید است که فیل بخواهد باشگاه خود را تغییر دهد.

کد خبر 593799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.