چلسی و دردسرهای عظیم برای یک خرید

با وجود شکست های متوالی چلسی در بازار نقل و انتقالات، چلسی می خواهد به هر ترتیب ممکن در نبرد تازه نقل و انتقالات خود پیروز شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، برخی از منابع خبری اعلام کرده‌اند که مارک کوکوریا به عنوان بازیکن جدید چلسی معرفی خواهد شد اما باشگاه برایتون این خبرها را تکذیب کرده است.

مدتی است که باشگاه چلسی بر سر امضای قرارداد و جذب کوکوریا از تیم برایتون به بن بست خورده است. اگرچه توافق‌های لازم با خود بازیکن انجام شده، اما برایتون کمی چلسی را دچار زحمت کرده است. باشگاه منچستر سیتی نیز پیش از این نسبت به این بازیکن ابراز علاقه کرد تا کار برای لندنی‌ها سخت‌تر شود.

در حال حاضر چلسی امیدوار است که پیشنهاد نهایی ۶۸ میلیون یورویی آن‌ها برای جذب مدافع کناری برایتون مؤثر واقع شود و بتوانند تا سال ۲۰۲۸ با این بازیکن قرارداد بنویسند. با این حال کوکوریا پیش از این اعلام کرده است که تنها می‌خواهد برایتون را ترک کند و برای او فرقی ندارد که به کدام تیم برود.

پیش از این منچستر سیتی اعلام کرده بود که حاضر است برای جذب کوکوریا ۴۰ میلیون یورو به برایتون بپردازد. با وجود شکست‌های متوالی چلسی در بازار نقل و انتقالات در جذب بازیکنانی چون رافینیا و کانده، به نظر می‌رسد که بولی و توخل می‌خواهند به هر ترتیب ممکن در نبرد تازه نقل و انتقالات خود پیروز شوند.

با کنار رفتن مارکوس آلونسو و عملکرد ضعیف چیلول، کوکوریا به عنوان یک جایگزین مناسب می‌تواند حداقل بخشی از عملکرد خط دفاعی چلسی را تضمین کند. آبی‌های لندن در این پنجره کریستنسن و رودیگر را از دست داده اند و ممکن است در ادامه آلونسو و آزپلیکوئتا نیز راهی بارسلونا شوند. این روند بدون شک می‌تواند چلسی را در خط دفاعی دچار مشکلات فراوانی کند و جذب کوکوریا برای توخل به عنوان سرمربی چلسی یک اولویت است.

علی رغم شکست در برخی هدف‌های نقل و انتقالات، دوران جدید چلسی شروع قدرتمندی داشته و با جذب رحیم استرلینگ و کولیبالی، حالا نوبت یک بازیکن دیگر فرا رسیده. شب گذشته فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح نقل و انتقالات اعلام کرد که همه چیز تمام شده و برایتون با پیشنهاد چلسی موافقت کرده است.

با این وجود ساعاتی بعد باشگاه برایتون اعلام کرد که توافق با چلسی تکمیل نشده و هنوز کوکوریا بازیکن این تیم محسوب می‌شود. باید صبر کرد و دید آیا حق با خبرنگار مطرح دنیای فوتبال است یا خیر. هواداران چلسی بی صبرانه منتظر هستند تا ببینند سرنوشت این جابه جایی چه خواهد شد.

کد خبر 593790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.