بلاتکلیفی مالکان "باغ‌شهر اهل بیت" و نارضایتی شهروندان

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: مالکان مجموعه «باغ‌شهر اهل‌بیت» از سال‌های گذشته تاکنون در بلاتکلیفی به سر می‌برند و این موضوع موجب نارضایتی شهروندان ساکن در این منطقه از شهر صدرا شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی کشاورز امروز _پنج‌شنبه سیزدهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بازنگری طرح جامع شهر صدرا بهمن‌ماه سال ۱۳۹۸ تصویب و در اوایل سال ۱۴۰۰ ابلاغ شد و بر اساس این مصوبه، مجموعه «باغ شهر اهل‌بیت» از حریم شهر خارج شد.

وی ادامه داد: با بازنگری طرح متبوع و خروج باغ شهر اهل‌بیت از حریم شهر صدرا مشکلاتی از جمله صدور پروانه ساخت برای شهروندان در این مجموعه ایجاد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر صدرا گفت: مالکان مجموعه باغ‌شهر اهل بیت از سال‌های گذشته تاکنون در بلاتکلیفی به سر می‌برند و این موضوع موجب نارضایتی شهروندان ساکن در این منطقه از شهر صدرا شده است.

وی تصریح کرد: مسئولان وعده رفع مشکل این مجموعه باغ شهر را به ساکنان داده‌اند، اما تاکنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.

کشاورز با بیان اینکه انتظار می‌رود مسئولان به ویژه استاندار فارس در کوتاه‌ترین زمان موانع ایجاد شده را رفع کنند، گفت: باغ‌شهر اهل‌بیت شهر صدرا در محدوده‌ای حدود پنج هزار هکتاری و ۱۷ هزار هکتار حوزه استحفاظی بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری ایران طراحی شده است.

کد خبر 593777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.