لزوم شفاف‌سازی روند فعالیت شهرداری برای مردم

شهردار قم با اشاره به اهمیت تشریح شفاف روند فعالیت‌ها برای مراجعه‌کنندگان، گفت: باید موضوعات مختلف را به طور شفاف با مردم در میان گذاشت و اطلاع‌رسانی درست انجام شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در بازدید از منطقه پنج شهرداری قم، با اشاره به مشکلات منابع انسانی در بخش‌های مختلف شهرداری، اظهار کرد: بخش‌هایی مانند شهرسازی که محل مراجعه حجم قابل‌توجهی از شهروندان است، نیاز به تقویت نیروی انسانی کارآمد و تخصصی دارد.

وی با بیان اینکه پرونده‌های شهرداری باید به‌صورت الکترونیکی آرشیو شده باشد، تصریح کرد: حجمی از پرونده‌های سنواتی مناطق همچنان به‌صورت الکترونیکی بایگانی و آرشیو سازی نشده است که باید در این زمینه تلاش‌ها افزایش یابد، چراکه نبود بایگانی الکترونیکی در روند فعالیتی مشکلاتی ایجاد خواهد کرد.

شهردار قم با تأکید بر لزوم حضور مدیرکل منابع انسانی شهرداری در این منطقه شهری برای رفع مشکلات کارکنان، ادامه داد: متوازن‌سازی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ باید با جدیت دنبال شود.

وی با اشاره به اهمیت تشریح روند فعالیت‌ها برای مراجعه‌کنندگان، گفت: باید موضوعات مختلف را به طور شفاف با مردم در میان گذاشت و اطلاع‌رسانی درست انجام شود، چراکه بسیاری از موانع خارج از روندهای قانونی است.

سقائیان‌نژاد اضافه کرد: بسیاری از مطالبات شهروندان حداقلی بوده است و می‌توان با تصمیمات درست، حجم این مراجعات را کاهش داد.

کد خبر 593763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.