تدابیر ایمنی سازمان آتش‌نشانی بروجرد در ایام محرم

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد گفت: با توجه به فرارسیدن ایام محرم، برپایی مراسم عزاداری و ایجاد تکایا در نقاط پرتردد شهر، تدابیر و برنامه‌های سازمان برای ارتقای ایمنی اجرایی شده است.

نادر موسیوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، هدف از اتخاذ تدابیر ایمنی ویژه ایام محرم را تأمین امنیت سوگواران اعلام و اظهار کرد: کارشناسان توصیه‌های ایمنی لازم را به متولیان حسینیه‌ها و تکایا که میزبان سوگواران حسینی هستند، ارائه داده‌اند.

وی افزود: تمام ایستگاه‌ها در حوزه استحفاظی خود از شب اول ماه محرم در قالب گشت موتوری در محل‌های پرتردد شهر حضور دارند و سرکشی لازم و توصیه‌های ایمنی را به متولیان برگزاری مراسم محرم ارائه می‌دهند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی با خودروهای امدادی در آماده‌باش کامل هستند تا در صورت بروز حادثه، به سرعت وارد عمل شوند.

موسیوند تاکید کرد: از شهروندان درخواست می‌شود هنگام حضور در اماکن مذهبی و شرکت در مراسم سوگواری، همکاری بیشتری با مسئولان اماکن مذهبی و نیروهای امدادی به ویژه آتش‌نشانان داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه و آتش‌سوزی، خونسردی خود را حفظ و ضمن تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی به سرعت خود و سایر افراد به خصوص کودکان، افراد سالخورده و بانوان را از محل حادثه دور کنند.

به گزارش ایمنا، بروجرد مرکز شهرستان بروجرد در استان لرستان و بیستمین شهر پرجمعیت ایران است. بروجرد از شمال با شهرهای ملایر و نهاوند، از شرق با شازند و اراک، از غرب با الشتر و از جنوب با خرم‌آباد و دورود همسایه است.

کد خبر 593729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.