رسول خطیبی به‌عنوان مدیرعامل مس سونگون معرفی شد/ مسی‌ها وارد فوتبال و والیبال می‌شوند

رسول خطیبی سرمربی فوتبال، به‌طوررسمی سکان مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان را در دست گرفت؛ همچنین اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه نیز مشخص و معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه روز گذشته هیئت‌مدیره مس سونگون، رسول خطیبی را به‌عنوان مدیرعامل جدید این مجموعه و جانشین محمدرضا کافی معرفی کرد، خطیبی امروز رسماً بر صندلی مدیرعاملی نشست.

از همین‌رو، مراسم تودیع محمدرضا کافی، مدیرعامل سابق باشگاه مس سونگون ورزقان و معارفه رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید و اعضای جدید هیئت‌مدیره این باشگاه با حضور محمدقراخانلو مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، حسین تقدسی معاون مالی‌واقتصادی شرکت مس و مهدی رضایی‌مقدم مدیر گروه حراست و اعضای هیئت‌مدیره باشگاه فرهنگی‌ورزشی مس سونگون برگزار شد.

در این مراسم رسول خطیبی، چهره شناخته‌شده فوتبال ایران و استان آذربایجان‌شرقی، رسماً به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون ورزقان معرفی شد و از محمدرضا کافی نیز بابت زحماتی که در این مدت کشیده بود، تقدیر به عمل آمد.

همچنین نخستین جلسه هیئت‌مدیره جدید باشگاه مس سونگون، بعد از انجام مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیئت‌مدیره برگزار شد.

در این جلسه ترکیب جدید هیئت‌مدیره باشگاه مس سونگون به شرح زیر معرفی شد:

رسول خطیبی: مدیرعامل

بختیار حسین‌زاده: رئیس هیئت‌مدیره

حسین نقیان: نایب‌رئیس هیئت‌مدیره

بهنام عبادی: عضو هیئت‌مدیره

اجلال نصیری: هیئت‌مدیره

رسول خطیبی به‌عنوان مدیرعامل مس سونگون معرفی شد/ مسی‌ها وارد فوتبال و والیبال می‌شوند

به گزارش ایمنا، نهایی‌شدن تیم‌داری در لیگ دسته‌یک والیبال و لیگ دسته‌دوم فوتبال، مصوبات مهم اولین جلسه هیئت‌مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان بود.

کد خبر 593680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.