ایران ۱۷ - ایسلند ۲۸/ بدشانسی دختران نوجوان در نخستین بازی مرحله‌ حذفی

تیم‌ ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان در نخستین جدال مرحله‌ اصلی مقابل ایسلند متحمل شکست ۲۸ بر ۱۷ شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هندبال قهرمانی جهان دختران نوجوان تا نوزدهم مردادماه با حضور ۳۲ تیم به میزبانی مقدونیه‌شمالی در حال برگزاری است و ملی‌پوشان هندبالیست ایران چهارمین دیدار خود را در این تورنمنت معتبر جهانی پشت‌سر گذاشتند.

تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر کشورمان پس از صعود از مرحله‌گروهی در نخستین بازی مرحله‌اصلی مقابل ایسلند صف‌آرایی کرد و در نهایت با نتیجه ۲۸ بر ۱۷ تن به شکست داد.

نوجوانان ایران در این مصاف دشوار، نیمه‌اول را با نتیجه ۱۷ بر ۱۰ واگذار کردند و در ۳۰ دقیقه دوم نیز ۱۱ بر ۷ متحمل شکست شد تا دومین شکست تیم ملی‌مان با بدشانسی ثبت شود.

تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران با دو پیروزی مقابل ازبکستان و سنگال و همچنین یک شکست در مرحله مقدماتی برابر مقدونیه‌شمالی میزبان، موفق شده بود برای اولین‌بار در تاریخ ورزش‌های توپی بانوان ایران به جمع ۱۶ تیم برتر جهان راه یابد.

آسمان بدوی، سعیده غضنفری، مائده عشاق، شقایق چراغی، هانیه قراگزلو، نسترن فراهانی، زهرا فتوتی، سبا زنگنه، تینا کیهانی، هانیه شاه ویسی، فاطمه احمدی، آرزو بهمئی، فاطمه مریخ، نگین رحمانی و الناز یارمحمدتوسکی به کاپیتانی شهرزاد نصوحی، ترکیب تیم‌ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ به میزبانی مقدونیه‌شمالی را تشکیل می‌دهند.

همچنین غلامعلی اکبرآبادی (مدیر فنی)، فاطمه محمدخانی (مربی)، مریم رضائیان (سرپرست) و اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپ) به عنوان کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارند.

کد خبر 593676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.