تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه صنعتی اصفهان با شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی ایران

هم‌زمان با تمدید تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان دانشگاه صنعتی اصفهان و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، زمینه استقرار نماینده پژوهشی این شرکت در دانشگاه صنعتی اصفهان برای توسعه همکاری‌های مشترک علمی و فناوری فراهم شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی اصفهان، صبح امروز _چهارشنبه دوازدهم مردادماه_ با حضور حمیدرضا صفوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان و عبدالله گیتی منش، مدیر منطقه‌ای شرکت ملی پالایش و پخش در اصفهان تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان این دانشگاه و صنعت نفت برای سومین دوره متوالی تمدید و میان طرفین تبادل شد.

حمیدرضا صفوی، در این نشست با اشاره به حسن هم‌جواری دانشگاه و پالایشگاه اصفهان و همچنین سابقه فعالیت‌های فناورانه مشترک با این شرکت اظهار کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان همواره در رفع چالش‌های صنعت نفت پیشگام و مؤثر بوده است.

وی امضای این تفاهم‌نامه و واگذاری دفتر مشترک همکاری در دانشگاه را گام جدی و عملیاتی برای نقش‌آفرینی پژوهشگران و محققان دانشگاه در شرکت نفت دانست و خاطرنشان کرد: محققان دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های این دانشگاه می‌توانند در حوزه‌های بهینه‌سازی حمل‌ونقل نفتی، سایش و خوردگی در تأسیسات نگهدارنده یا انتقال و سیستم‌های کنترل همکاری‌های مشترک سازنده‌ای داشته باشند.

عبدالله گیتی منش، مدیر منطقه‌ای شرکت ملی پالایش و پخش اصفهان نیز با اشاره به نیازها و چالش‌های اساسی این شرکت که در حلقه پایینی صنعت نفت با آن مواجه هستند، خاطرنشان کرد: به دنبال عقد قراردادهای همکاری مشترک و توسعه روابط علمی با دانشگاه صنعتی اصفهان به‌عنوان یکی از برترین دانشگاه‌های کشور برای حل چالش‌های صنعت نفت هستیم.

وی ایجاد دفتر مشترک همکاری در دانشگاه صنعتی اصفهان را گام مهم عملیاتی کردن اهداف این تفاهم‌نامه دانست و خاطرنشان کرد: از ایده‌ها و طرح‌های دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان برای بهبود فرآیندها و ارتقای فناوری در شرکت پالایش نفت استقبال می‌کنیم.

در پایان این نشست مدیران شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، معاونین پژوهشی دانشکده‌ها و پژوهشکده و مدیران حوزه پژوهشی دانشگاه به تبادل اطلاعات پیرامون نقاط مشترک در توسعه همکاری پرداختند و همچنین بازدیدی از امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی مرتبط با صنعت نفت در دانشگاه صنعتی اصفهان انجام شد.

کد خبر 593610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.