بودجه کمکی شورای شهر ناتینگهام برای پرداخت قبوض انرژی

شورای شهر ناتینگهام در راستای کمک به ساکنان شهر به‌دنبال افزایش بهای انرژی، معیارهایی برای تخصیص بودجه کمکی دولتی برای پرداخت هزینه قبوض تعیین خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شورای شهر ناتینگهام در راستای کمک به ساکنان شهر به‌دنبال افزایش هزینه‌های انرژی، در صدد حصول اطمینان از این امر است که هر یک از آن‌ها بخشی از بودجه کمکی ۲۰ میلیون پوندی دولتی را دریافت کنند. دولت پس از تخصیص این بودجه اعلام کرده است که چنانچه هر یک از نهادها موفق به توزیع بودجه دریافتی خود بین ساکنان نشوند، آن را پس خواهد گرفت.

شورای شهر برای تخصیص این بودجه معیارهایی تعیین کرده است تا هر فرد نسبت به شرایط خود مبالغ منطقی دریافت کند و اعلام کرد که بازنشستگان، دانشجویان و ساکنان شهر که در سنین کار هستند و در حال حاضر نیز تحت حمایت مالیاتی شورا قرار دارند از کمک‌های نقدی بیشتری طی این بودجه برخوردار خواهند شد تا برای پرداخت هزینه قبوض انرژی خود با مشکل مواجه نشوند.

بودجه اختصاص‌یافته به شورای شهر برابر با ۲۰.۹ میلیون پوند است که ۱۹.۸ میلیون از آن به طرح‌های تخفیف انرژی شورای مالیات‌های اجباری و ۰.۸۵ میلیون پوند به مالیات‌های اختیاری اختصاص دارد. شورا از این بخشی از این بودجه دولتی برای کمک به پوشش هزینه‌های خود در راستای مدیریت و توزیع بودجه نیز استفاده خواهد کرد.

دولت انگلستان در ماه فوریه به مقامات محلی اعلام کرده بود که به‌زودی یک طرح تخفیف انرژی (ERS) ارائه خواهد داد که با استفاده از داده‌های مالیاتی شوراهای شهر امکان پرداخت یک‌باره یارانه‌ای ۱۵۰ پوندی را به خانوارهای واجد شرایط به‌دنبال خواهد داشت. شورای شهر ناتینگهام با اشاره به وقفه زمانی رخ داده برای ارائه جزئیات طرح و معرفی زیرساخت‌ها و فناوری‌های مورد نیاز برای اجرای آن توسط دولت اعلام کرد که لازم است سیستم‌هایی در داخل شورا توسعه یابد تا توزیع امن و مطمئن بودجه را امکان‌پذیر سازد و از شهروندان خواست صبور باشند.

طرح تخفیف انرژی دولت انگلستان دارای دو عنصر پرداخت اجباری و پرداخت اختیاری است که معیارهای توزیع بودجه اجباری توسط خود دولت مرکزی تعیین و تأمین مالی اختیاری به نهادهای محلی واگذار شده است. بنابراین مقامات محلی انگلستان به ایجاد یک طرح اختیاری برای تخصیص بودجه به خانوارهایی ملزم شدند که واجد شرایط پرداخت تحت معیارهای طرح اجباری قرار ندارند. به‌این‌ترتیب بودجه اجباری فقط می‌تواند مطابق با دستورالعمل‌های دولت توزیع شود و بودجه اختیاری مطابق با معیارهای تدوین شده توسط شورا به افراد نیازمند تخصیص می‌یابد.

دولت انگلستان همچنین در زمینه توزیع این بودجه یک چارچوب زمانی فشرده برای شوراهای شهر سراسر کشور تعیین و اعلام کرده است که هر میزان بودجه توزیع‌نشده در این بازه زمانی توسط دولت بازیابی خواهد شد، بنابراین شورای شهر ناتینگهام سریع‌تر دست به اقدام زده و در مشورت با سایر مقامات محلی سراسر انگلستان سیاستی برای تخصیص این بودجه اختیاری تدوین کرده است.

کد خبر 593581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.