برگزاری مناقصه سد معبر شهرداری خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: مناقصه سد معبر شهر خرم‌آباد برگزار شده است، پیمانکاران به‌زودی معرفی می‌شوند و کار خود را آغاز می‌کنند.

سعید فتوحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به موضوع سد معبر در سطح شهر اظهار کرد: در بحث فرهنگ شهروندی و در بسیاری از شهرهای ایران معضلی به نام سد معبر داریم که شهروندان را به ستوه آورده است.

وی افزود: از صداوسیما، وزارت فرهنگ و ارشاد و رسانه‌ها انتظار داریم ما را در این زمینه یاری کنند.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه قصد داریم جانمایی دست‌فروش‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم، خاطرنشان کرد: انجام این طرح خوب است و انتظار می‌رود در بحث فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی همگی پای کار بیایند تا تنشی به وجود نیاید.

فتوحی از برون‌سپاری سد معبر خبر داد و تصریح کرد: شهرداری خرم‌آباد بنا به وظیفه خود به دنبال جلوگیری از سد معبر و رفع مشکل تردد شهروندان است و در این راستا با شورای شهر مکاتباتی انجام شده است تا سد معبر برون‌سپاری شود و بخش خصوصی زیر مجموعه نیروی انتظامی، معضل سد معبر را که موجب مشکلاتی در سطح شهر برای شهروندان شده است، رفع کند.

وی گفت: هرچند سد معبر خلاف قانون است، اما در شهر خرم‌آباد مغازه‌داران و دست‌فروشان، وسایل خود را بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندی در پیاده‌راه‌ها قرار می‌دهند که موجب بروز مشکلات متعددی برای تردد شهروندان شده است.

کد خبر 593568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.