افزایش صدور پروانه ساختمانی در شهرداری تبریز

شهردار تبریز با اشاره به افزایش صددرصدی آمار صدور پروانه‌های ساختمانی در سال جاری، گفت: میزان تولید کارخانه آسفالت شهرداری این کلان‌شهر امسال با رشد پنج برابری از ۲۰۰ تن در روز به یک‌هزار تن رسیده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار در دیدار با نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی، اظهار کرد: آغاز مدیریت جدید شهری را مبتنی بر ۱۴ محور قرار دادیم که از فرمایشات مقام معظم رهبری در ۲۰ سال گذشته و در ارتباط با مدیریت شهری و توزیع عادلانه منابع و خدمات شهری احصا شده است.

وی افزود: برنامه‌های شهرداری را در راستای این ۱۴ محور تنظیم کردیم که یکی از آن‌ها توجه ویژه به بیانیه گام دوم انقلاب و جوانان بود و براساس آن تصمیم به انتخاب مدیران جوان و جوان‌گرایی در مجموعه شهرداری تبریز گرفتیم.

شهردار تبریز با بیان اینکه به‌عنوان یک کشور مسلمان ظرفیت‌های بی‌بدیلی داریم که تمام دنیا تشنه آن است، تشریح کرد: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که ظرفیت‌های اجتماعی آن به واسطه حضور انسان‌های شریف، بالا و هویت آن بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه تبریز عظمتی به بلندای تاریخ دارد و کسی در این شهر نمی‌تواند ادعا کند که از تبریز بزرگ‌تر است و باید کمک کنیم تا این شهر جایگاه اصلی خود را بازیابد، تأکید کرد: مسیر تعریف شده در شهرداری برای مدیریت شهری، مبتنی بر ناحیه‌محوری و محله‌محوری است؛ یعنی می‌خواهیم مدیریت شهری را از رأس جامعه به محلات بکشانیم و استفاده مشارکت شهروندان را محقق سازیم.

هوشیار خاطرنشان کرد: با کمک و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز تلاش داریم بودجه سال ۱۴۰۲ را نیز بر اساس ناحیه‌محوری و محله‌محوری تدوین کنیم.

وی با اشاره به افزایش صددرصدی آمار صدور پروانه‌های ساختمانی در سال جاری، گفت: از تولید کارخانه آسفالت شهرداری تبریز نیز امسال با رشد پنج برابری از ۲۰۰ تن در روز به یک هزار تن رسیده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه پس از ناحیه‌محوری تمرکز خود را بر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گذاشته‌ایم و روزشمار افتتاح طرح‌های عمرانی نیز در محل پروژه‌ها نصب شده است، افزود: در کمترین زمان ممکن موزه مشاغل و موزه آثار استاد بهتونی افتتاح و بازگشایی شد.

کد خبر 593544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.