فراخوان بیست‌وچهارمین کنگره شعر دفاع مقدس منتشر شد

مدیر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان اصفهان از انتشار فراخوان بیست‌وچهارمین کنگره شعر دفاع مقدس و مقاومت و هشتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یوسف علایی اظهار کرد: بیست‌وچهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت با هدف زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا و ترغیب شاعران به خلق شعر در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: جشنواره شعر دفاع مقدس در هفت بخش شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی (کشورهای محور مقاومت)، دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، دفاع مقدس و جنگ نرم، دفاع مقدس و کودک و نوجوان و دفاع مقدس و نقش زنان برگزار خواهد شد.

مدیر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان اصفهان با بیان اینکه هشتمین جشنواره شعر دفاع مقدس استان اصفهان دو بخش ویژه نیز دارد، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در دو بخش ۲۵ آبان، روز حماسه و ایثار مردم اصفهان و نقش صنعت و صنعتگر در دفاع مقدس نیز در جشنواره شرکت کنند.

علایی افزود: مهلت شرکت در این جشنواره تا پایان سی‌ویکم شهریورماه است و افراد می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه هشتمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس به آدرس کاشان، بلوار شهید مفتح، جنب بوستان کتاب، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کاشان ارسال کنند.

به گفته مدیر سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس استان اصفهان، محمدحسین ملکیان از سوی اداره حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان دبیر علمی جشنواره شعر دفاع مقدس استان اصفهان انتخاب شد.

فراخوان بیست و چهارمین کنگره شعر دفاع مقدس منتشر شد

کد خبر 593496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.