آغاز طرح آزمایشی مدیریت آب در تگزاس

شهرهای ایالت تگزاس در آمریکا به‌زودی با استفاده از پلتفرم Olea به‌طورآزمایشی مدیریت آب را در بخش تجاری و صنعتی تجربه خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرها و حومه‌های سراسر تگزاس طی چند سال اخیر به طور قابل‌توجهی تحت تأثیر بحران خشکسالی قرار گرفته‌اند و ساکنان آن مشکلات زیادی را در رابطه با کم‌آبی تجربه کرده‌اند. در همین راستا، مدیران شهر در نظر دارند با همکاری Olea یک شرکت نرم‌افزار در تگزاس، به پیاده‌سازی یک طرح آزمایشی سه‌ماهه برای نظارت بر آب بپردازند به این امید که کمبود آب را در سراسر ایالت به طور قابل‌توجهی کاهش دهند.

گزارش‌ها حاکی است که خشکسالی در سراسر ایالت تگزاس رو به افزایش است و از ۲۵۴ شهر و روستا، ۱۶۴ مورد را در بر گرفته است و بیم آن می‌رود که این بحران دائمی شود. در این راستا، کارکنان Olea متعهد شده‌اند در اجرای پروژه ذکر شده از رویکردهای هوشمند برای مدیریت آب بهره بگیرند و به‌ویژه، شهرهایی با بیشترین تجربه کمبود آب نظیر هیوستون، آستین و سن‌آنتونیو را مورد حمایت قرار دهند.

آغاز طرح آزمایشی مدیریت آب در تگزاس

پیاده‌سازی این پروژه، همکاری مدیران ایالت را برای نشان دادن واکنش فوری نسبت به حل بحران به وجود آمده بر اثر کمبود آب را در بخش‌های مختلف نظیر خشکی حوزه‌های آب و محصولات کشاورزی می‌طلبد. در این راستا، برنامه‌ریزان با همکاری کمپانی Olea به شناسایی سازه‌ها و فضاهایی با اندازه حداقل هزار متر می‌پردازند که بحران کمبود آب را تجربه کرده است و آن‌ها را در اولویت پیاده‌سازی پروژه جدید قرار می‌دهند.

کارکنان کمپانی Olea امیدوار هستند که در کمترین زمان ممکن و با استفاده از رویکردهای هوشمند خود به شناسایی مهم‌ترین مشکلات ناشی از بحران آب در سراسر ایالت بپردازند و سپس به سرعت اقدامات خود را برای حل مشکلات پیاده کنند. در نتیجه این اقدامات، از هدر رفتن میلیون‌ها گالن آب در سراسر تگزاس خودداری خواهد شد که این امر به سهم خود می‌تواند مشکلات مربوط به کم‌آبی را تا حد زیادی حل کند. جالب این‌که بخش‌های تجاری و صنعتی توجه مدیران پروژه را بیشتر به خود جذب خواهد کرد چراکه این محیط‌ها بحران آب را بیش از سایر مناطق تجربه می‌کند.

آغاز طرح آزمایشی مدیریت آب در تگزاس

کد خبر 593487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.