خیابان‌های غرب اصفهان پیرایش می‌شود

مدیر منطقه۹ شهرداری اصفهان گفت: طرح‌های پیرایش شهری این منطقه در غرب اصفهان به‌منظور افزایش زیبایی بصری و ارتقای کیفیت خیابان‌های شهر انجام می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه فضاهایی از منطقه ۹ شهرداری دچار اغتشاشات بصری و فرسودگی شده است، در نظر داریم این فضاها را با انجام پیرایش، به حیات شهر بازگردانیم.

وی ادامه داد: با توجه به سطح گسترده درختان و باغات در محدوده منطقه ۹ و در مجاورت رودخانه زاینده‌رود که از آن به عنوان اکسیژن شهر یاد می‌شود، می‌توان از این پتانسیل و عرصه‌های اکولوژیک برای تبدیل بخش‌هایی از این منطقه به فضای سبز تفرجگاهی استفاده کرد.

مدیر منطقه ٩ شهرداری اصفهان با بیان اینکه در زمینه پیرایش شهری موفق عمل کرده‌ایم، تصریح کرد: طرح‌های پیرایش شهری منطقه به‌منظور افزایش زیبایی بصری و ارتقای کیفیت خیابان‌های شهر در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: درحال‌حاضر طرح پیرایش خیابان میرزاطاهر حدفاصل میدان شهیدمهدی نصر تا میدان سقاخانه، شامل نصب سرپناه ایستگاه اتوبوس، ساماندهی تابلوها و تأسیسات و نمای بدنه خیابان انجام شده است.

کد خبر 593478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.