خواستگار کینه‌ای در مراسم خواستگاری پدر عروس را کشت

خواستگار کینه‌جو که به‌دنبال شنیدن جواب منفی از سوی پدر و مادر عروس به‌شدت عصبانی شده بود، با چاقو پدر و مادر دختر جوان را هدف ضربات مرگ‌بار چاقو قرار داد.

به گزارش ایمنا، سرهنگ محمد نادربیگی اظهار کرد: هفته گذشته به دنبال درگیری خونین در یکی از خانه‌های واقع در کیانمهر کرج، خیلی زود گشت کلانتری در محل حضور یافت و با پیکر زوج میانسالی روبه‌رو شد که با ضربه چاقو زخمی شده بودند.

تیم امدادی بلافاصله در محل حضور یافت و این زوج برای مداوا به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شدند. کارآگاهان در نخستین تحقیقات میدانی دریافتند که این زوج با ضربه پسر جوانی که به عنوان خواستگار به خانه آنها آمده بود، زخمی شده‌اند.

درحالی‌که ضارب پس از زخمی کردند زوج میانسال از محل گریخته بود، تحت تعقیب کارآگاهان جنایی قرار گرفت. تحقیقات نشان می‌داد به محض اینکه خواستگار با پاسخ رد روبه‌رو شده بود با چاقو به جان آن‌ها افتاده است.

متأسفانه روز دوشنبه پدر عروس در اثر شدت ضربات چاقو، در بیمارستان جان باخت و با مرگ او به دستور بازپرس کشیک قتل این پرونده جنایی در دستور کار کارآگاهان جنایی قرار گرفته است. متهم متواری شامگاه دوشنبه دستگیر شده و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 593470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.