نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان اتباع خارجی بدون مدرک مشخص شد

اداره کل اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور در اطلاعیه‌ای چگونگی نام‌نویسی دانش‌آموزان اتباع خارجی بدون مدرک را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا، در اطلاعیه شماره یک اداره کل اتباع و مهاجران خارجی وزارت کشور مبنی بر چگونگی ثبت‌نام اتباع و مهاجران خارجی بدون مدرک آمده است: «به اطلاع کلیه اتباع و مهاجرین خارجی بدون مدرک می‌رساند، برای ثبت نام فرزندان لازم‌التعلیم خود در مدارس اقدامات ذیل انجام شود:

الف) طبق بخشنامه آموزشی ابلاغ شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، دانش‌آموزان دارای برگه حمایت تحصیلی سال گذشته (۱۴۰۱-۱۴۰۰) می‌توانند با همان برگه قبلی در واحد آموزشی ثبت نام کنند. سپس از ابتدای آبان‌ماه برای تجدید برگه و دریافت برگه حمایت تحصیلی سال (۱۴۰۲-۱۴۰۱) به منظور اخذ نوبت از اول آبان‌ماه نشانی اینترنتی kanoonnobat.ir مراجعه و برای دریافت برگه سال جاری نوبت دریافت کنند.

ب) طبق بخشنامه مزبور، دانش‌آموزان دارای برگه حمایت تحصیلی سال گذشته (۱۴۰۱-۱۴۰۰) که مقطع تحصیلی آنها تغییر داشته، می‌بایست برگه حمایت تحصیلی سال جاری (۱۴۰۲-۱۴۰۱) را دریافت کنند. لذا برای اخذ نوبت از بیستم مردادماه به نشانی اینترنتی kanoonnobat.ir مراجعه و نوبت دریافت کنند.

ج) دانش‌آموزان متقاضی اول ابتدایی سنین ۶ تا ۸ سال که در "طرح بازشماری" شرکت کرده‌اند مشروط به ثبت‌نام در طرح مذکور برای اخذ نوبت از بیستم مردادماه به نشانی اینترنتی kanoonnobat.ir مراجعه و برای تجدید برگه در دفتر تعیین شده نوبت دریافت کنند.

د) اتباع افغانستانی ثبت‌نام شده در "طرح سرشماری" که دارای فرزند در سن تحصیلی هستند به دفاتر کفالت مراجعه نکنند و منتظر ابلاغیه صادره از سوی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور بمانند.»

کد خبر 593434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 65
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسنا محبی ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    23 8
    نظر من این است که حسنا محبی کلاس اول میره باید چه کار کنیم چون برگه تحصلی نداره
  • منیره امیری ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
    20 7
    باسلام من الان چند روز هست میخوام ثبت نام کنم برای اخذ نوبت ولی همچین گزینه ای تو سایت نیست
  • سلام من میخوام دخترو ثبت نام کنم نمیشه سرشماری نکر ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    35 8
    من میخوام دخترمو ثبت نام کنم نمیشه خودم کارت آمایش دارم دخترم نداره سرشماری نکردم چیکارکنم
  • سمیه IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    0 0
    دخترم دارای پاسپورت سیاحتی هست ایا برای مدرسه ثبت نام میشود