راه‌اندازی سامانه شفافیت در ارومیه

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: سامانه شفافیت در حال راه‌اندازی است، بودجه را از طریق آن منتشر می‌کنیم، اما انتشار فیش حقوقی کارکنان مسئله‌ای شخصی است، همچنین از مطالبات دانشجویی استقبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، توماج وحیدافشار امروز _چهارشنبه دوازدهم مردادماه_ در جمع خبرنگاران در پاسخ به موارد مطرح شده از سوی دانشجویان مبنی بر استیضاح شهردار ارومیه، اظهار کرد: برکناری شهردار ظرف شش ماه اقدام نادرستی است. وقتی یک مدیر را انتخاب می‌کنیم نباید بلافاصله وی را استیضاح کنیم، بلکه وظیفه ما سیاستگذاری و هدایت آن مدیر است تا بتوان شاهد رسیدن به چشم‌اندازهای مشخص باشیم.

وی در خصوص معضلات ترافیکی شهر ارومیه، ادامه داد: گام اول حل مسئله ترافیک، طرح جامع ترافیک است که تا یک سال آماده می‌شود، البته اقداماتی مانند خرید اتوبوس جدید نیز انجام شده است، همچنین با تصویب طرح رفع تعارض منافع موافق هستم و این موضوع را در کمیسیون مربوطه مطرح خواهم کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه افزود: سامانه شفافیت در حال راه‌اندازی است، بودجه را از طریق آن منتشر می‌کنیم، اما انتشار فیش حقوقی کارکنان مسئله‌ای شخصی است، همچنین از مطالبات دانشجویی استقبال می‌کنیم و دانشجویان می‌توانند برای تکمیل سامانه شفافیت، پیشنهادهای خود را ارائه دهند.

وی تصریح کرد: تمرکززدایی از خدمات شهری و توزیع عادلانه در مناطق اقدامی صحیح است، قبل از اتمام عضویت خود در شورای اسلامی شهر آن را تصویب خواهیم کرد، با پیشنهاد دیوارنگاره ارومیه موافق هستیم و امیدوارم تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه آن را اجرایی کنیم. احداث بعضی پروژه‌ها در منطقه یک یا پنج اجتناب‌ناپذیر است، زیرا صرفه اقتصادی دارد.

وحیدافشار با اشاره به طرح تفصیلی شهر ارومیه، گفت: طرح تفصیلی را شرکتی می‌نویسد که کارکنان آن شناخت دقیقی از ارومیه ندارند. چرا نباید تدوین این گونه طرح‌ها به شرکت‌های مشاور متشکل از جوانان این شهر واگذار شود؟

کد خبر 593355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.