اجرای پروژه‌های عمرانی در منطقه الوند گلپایگان

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان از اجرای خط کندرو و جاده سلامت از میدان شهید کریمی تا تقاطع شهید مدرس در منطقه الوند خبر داد و گفت: بلوک فرش خیابان سیدالسادات نیز در این منطقه اجرا خواهد شد.

سیدمحمدحسین علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در حد توان بودجه شورای اسلامی شهر و شهرداری خدمات ارزنده‌ای در مناطق مختلف شهر گلپایگان انجام دادیم.

وی از احداث بوستان در مناطق حاشیه شهر و محله کاظم‌آباد در سال جاری خبر داد و گفت: شورای ششم شهر گلپایگان پیگیری و رفع مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته و حاشیه‌نشین شهر را مد نظر قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با اشاره به پیگیری‌های شورای دوره ششم شهر گلپایگان برای رفع معضل فاضلاب مسکن مهر این شهر، ادامه داد: با توجه به پیگیری‌هایی که انجام دادیم، اکنون در مرحله تخصیص زمین هستیم که پس از تحویل زمین به شهرداری پروژه مسکن مهر در مدت زمان کوتاهی اجرا خواهد شد تا در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه نبود ترمینال مسافربری در شهر گلپایگان نیز معضل بزرگی است که شهر را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است، اضافه کرد: قرار است در استان جلسه‌ای به منظور جانمایی احداث ترمینال برگزار و موضوعات مورد نیاز بررسی و پیگیری شود تا شاهد احداث ترمینال مسافربری در این شهر باشیم.

علوی با اشاره به نگاه ویژه شورای اسلامی شهر در اجرای برنامه‌های فرهنگی، خاطرنشان کرد: در سال جاری شورای اسلامی شهر و شهرداری ضمن برگزاری جشن بزرگ عید غدیر خم به ستاد غدیر شهرستان نیز خدماتی را ارائه داد تا این مراسم با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

وی از اجرای خط کندرو و جاده سلامت از میدان شهید کریمی تا تقاطع شهید مدرس در منطقه الوند خبر داد و افزود: بلوک فرش خیابان سیدالسادات و زیرسازی پارک محله شهید نوبخت به طول بیش از هشت هزار مترمربع نیز در این منطقه اجرا خواهد شد.

کد خبر 593349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.