به دنبال ساماندهی هسته مرکزی شهر هستیم

شهردار قم از ساماندهی هسته مرکزی شهر به عنوان یکی از دغدغه‌های مدیریت شهری یاد کرد و گفت: روزهای شنبه هر هفته جلسه ویژه‌ای برای پیگیری جهت رفع مشکلات دو پروژه میدان مطهری و فاز پنجم عمار یاسر تشکیل می‌شود.

به گزارش ایمنا، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در چهل‌ونهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با تأکید بر اولویت شهرداری بر اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در مرکز شهر اظهار کرد: ساماندهی و اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در هسته مرکزی، یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری و مدیریت شهری است.

وی از اتمام پروژه فاز پنجم عمار یاسر و میدان مطهری به‌عنوان پروژه‌های اولویت‌دار و مهم شهر یاد کرد و افزود: روزهای شنبه هر هفته جلسه ویژه‌ای برای پیگیری جهت رفع مشکلات دو پروژه میدان مطهری و فاز پنجم عمار یاسر تشکیل می‌شود.

شهردار قم تصریح کرد: ساماندهی هسته مرکزی شهر در دستور کار شورا و شهرداری قرار دارد و مطالعات پروژه زیرگذر بلوار امام موسی صدر نیز در حال انجام است.

وی با تأکید بر کاهش حساسیت‌ها بین شورا و شهرداری، خاطرنشان کرد: بودجه و زمان‌بندی تمام پروژه‌ها در شورای اسلامی شهر تصویب‌شده است و تعیین روش اجرای پروژه نیز جز اختیارات شهرداری است.

سقائیان‌نژاد تاکید کرد: در پروژه بسط شرقی شش عضو شورای اسلامی شهر به‌صورت مستقیم در جریان امور هستند و در جلسات شرکت می‌کنند، البته باید بین دستگاه قانون‌گذاری و اجرایی همبستگی باشد.

کد خبر 593286

برچسب‌ها