آیین معارفه سرپرست شهرداری دلیجان برگزار شد

محسن برجعلی به عنوان سکاندار جدید شهرداری دلیجان انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مراسم آئین معارفه سرپرست جدید شهرداری دلیجان با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین کارشناسان و مسئولان واحدهای شهرداری در سرای وات و واج شهرستان دلیجان برگزار شد.

در این مراسم اعضای شورای اسلامی شهر دلیجان که با درخواست کتبی استعفای علیرضا پوررستم شهردار سابق این شهر موافقت کرده بودند، از خدمات وی تقدیر و تجلیل به عمل آورنده و در ادامه مراسم، غلامعلی زمانی‌زاده رئیس شورای اسلامی شهر دلیجان، محسن برجعلی که از کارمندان رسمی شهرداری دلیجان است را به عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی کرد.

رئیس شورای شهر دلیجان با تقدیر از تمام مجموعه مدیریت شهری، از کارشناسان و مسئولان واحدهای شهرداری خواست در راستای ارائه خدمت به شهروندان و دستیابی به اهداف شهرداری، با سرپرست جدید نهایت همکاری داشته باشند.

محسن برجعلی، شهردار جدید دلیجان با اشاره به خدمات پور رستم، شهردار سابق دلیجان، از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر تشکر کرد و خواستار حمایت و مشارکت تمامی همکاران شهرداری برای نیل به اهداف والای مدیریت شهری شد.

در خاتمه این آئین، حکم سرپرستی شهرداری توسط عقیل جلالی مسئول واحد املاک به نمایندگی از کارکنان شهرداری به محسن برجعلی اهدا شد.

به گزارش ایمنا، ازجمله سوابق کاری سرپرست جدید شهرداری دلیجان می‌توان به مسئول حوزه املاک و حقوقی، متصدی آتش نشانی، متصدی حمل‌ونقل، مسئول درآمد، مسئول اداری، مسئول انبار اشاره کرد.

کد خبر 593271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.