افزایش تسهیلات بانکی برای دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: در سال جاری ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به ۲۹۳۶ دانشجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان، پرداخت خواهد شد.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، کمک به ادامه تحصیل و حمایت مالی از دانشجویان نیازمند را از اقدامات فرهنگی دانست و اظهار کرد: در سال جاری ۲۲ میلیارد تومان اعتبار بانکی برای کمک هزینه شهریه و تحصیل دانشجویان تحت حمایت درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به افزایش بیش از سه برابری وام دانشجویی، افزود: اعتبار این تسهیلات در سال گذشته هفت میلیارد تومان بوده است و با افزایش صورت گرفته، ۲۹۳۶ مددجو می‌توانند از تسهیلات دانشجویی بهره‌مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه شش میلیارد تومان این تسهیلات از طریق صندوق امداد ولایت و ۱۶ میلیارد تومان با همکاری بانک‌های عامل پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: دانشجویان در هر مقطع تحصیلی می‌توانند از تسهیلات پنج تا ۵۰ میلیون تومانی در دوره تحصیل خود بهره‌مند شوند.

وی پرداخت کمک هزینه شهریه به دانشجویان را در تحصیلات مددجویان مؤثر دانست و خاطرنشان کرد: این حمایت دانشجویی، کمک شایانی در ایجاد اشتغال خواهد داشت و مسیر روشنی برای خودکفایی خانواده‌ها ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 593260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.