شوراها به اصل حفظ امانت، انجام وظیفه و رعایت عدالت و انصاف پایبند باشند

رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: طبق قانون مدیریت شهر، بخش و روستا بر عهده‌ شوراها، بخشداران و دهیاران است و شوراها در راستای رفع نیازها تلاش می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها شهرام دبیری، اظهار کرد: طبق قانون مدیریت شهر، بخش و روستا بر عهده شوراها، بخشداران و دهیاران است.

وی ادامه داد: شوراها در راستای رفع نیازها تلاش می‌کنند و بخشداران و دهیاران نیز تلاش کرده تا به وظایف خود به خوبی عمل کنند تا رضایتمندی شهروندان فراهم می‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: شوراهای استان حداکثر تلاش خود را برای اتحاد و انسجام شوراهای روستاها و شهرستان‌ها انجام می‌دهند تا خطاها را به حداقل برسانند.

وی اضافه کرد: مسائل و مشکلاتی نیز در ارتباط با قوانین کشوری وجود دارد که باید اصلاح شوند و تغییر برخی از قوانین سبب عملکرد بهتر آنها می‌شود و پیگیر این قضیه هستیم و از نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز درخواست داریم در این زمینه کمک کنند.

دبیری خاطرنشان کرد: شورای استان در راستای حفظ امانت، انجام هر چه بهتر وظایف و در نظر گرفتن عدالت و انصاف پایبند هستند و تمام تلاش خود را برای هماهنگی با مسئولان برای توسعه هر چه بیشتر استان انجام می‌دهند تا شاهد شکوفایی استان و رضایت هر چه بیشتر شهروندان باشیم.

کد خبر 593249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.