تسهیلات ویژه اتوبوسرانی اصفهان به هیئت‌های مذهبی شهر

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از سرویس‌دهی این شرکت به هیئت‌های مذهبی شهر در شب‌های ماه محرم خبر داد و گفت: تعرفه هر دستگاه اتوبوس با ۸۰ درصد تخفیف تعرفه مصوب، مبلغ ۹۰ هزار تومان است.

سیدعباس روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شرکت اتوبوسرانی اصفهان همانند سال‌های گذشته خدمت‌رسانی به هیئت‌های مذهبی و عزاداران امام حسین (ع) را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار داده است و کارکنان و ناوبران با عشق و ارادت نسبت به عزاداران حسینی به‌صورت ویژه و بعد از شیفت کاری خود اقدام به سرویس‌دهی به آنها می‌کنند.

وی تصریح کرد: هر ساله حدود ۱۸۰ هیئت مذهبی از شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری اصفهان درخواست ارائه اتوبوس برای جابه‌جایی دسته‌جات عزاداری می‌کنند و اتوبوسرانی نیز به هریک از این هیئت‌ها، متناسب با درخواست خود و توان شرکت بین یک تا دو دستگاه اتوبوس اختصاص می‌دهد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه تعرفه هر دستگاه اتوبوس با ۸۰ درصد تخفیف تعرفه مصوب به مبلغ ۹۰ هزار تومان است، خاطرنشان کرد: به‌منظور کمک به هیئت‌های مذهبی شهر، ۸۰ درصد تعرفه باقی مانده توسط شهرداری اصفهان پرداخت می‌شود.

وی اضافه کرد: هر دستگاه اتوبوس در شب‌های ماه محرم همراه با راننده از ساعت ۸ تا ۲۴ نسبت به جابه‌جایی عزاداران اقدام می‌کند.

کد خبر 593242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.