حفظ ایمنی تکایا و هیئت‌های مذهبی سمنان

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از بازدید ایمنی آتش‌نشانان از هیئت‌ها و تکایای شهر هم‌زمان با ایام محرم خبر داد.

رضا رهایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در ایام محرم کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از مساجد و تکایا بازدید می‌کنند و نکات ایمنی را یادآور می‌شوند.

وی افزود: با شروع ایام محرم بسیاری از شهروندان در هیئت‌ها و تکایای مختلف برای اقامه عزای امام حسین (ع) شرکت می‌کنند که رعایت اصول ایمنی در این محل‌ها بسیار حائز اهمیت است و کوچک‌ترین بی‌احتیاطی می‌تواند عزاداران را با خطرهای ناشی از رعایت نکردن مسائل ایمنی مواجه کند.

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه بازدید از این مراکز در دستور کار قرار داده شده است، خاطرنشان کرد: مأموران آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از هیئت‌ها و تکایای محدوده ایستگاه‌های شش‌گانه آتش‌نشانی بازدید می‌کند و نکات ایمنی را به شهروندان یادآور می‌شود.

رهایی، هدف از این اقدام را تأمین و افزایش ایمنی تکایا، مساجد و هیئت‌ها در این ایام برشمرد و از شهروندان درخواست کرد تا در صورت بروز هرگونه حادثه در محل عزاداری، خونسردی خود را حفظ کنند و هم‌زمان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

کد خبر 593198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.