همراهی و همدلی مدیریت شهری و مردم برای برگزاری سوگواره حسینی

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیریت شهری تلاش می‌کند تا مردم را در برگزاری مراسم ایام شهادت امام حسین (ع) بسیج کند و این اتفاق در شهر اصفهان افتاده است در تمام مناطق خاص برخوردار، کم برخوردار، حاشیه و غیر حاشیه شهر انجام می شود.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره فرا رسیدن محرم و برپایی موکب‌های عزاداری در هر کوی و برزن، اظهار کرد: با آمدن ماه محرم و شور و اشتیاق عزاداری برای اباعبدالله الحسین (ع) در هر محله عزاداری‌ها دایر است، سوگواری و عزاداری برای امام حسین (ع) به دسته و گروه، شهر، قوم و قبیله خاصی بازنمی‌گردد.

وی با بیان اینکه آحاد مردم که آزاده و آزاده خواه هستند برای امام حسین (ع) سوگواری می‌کنند، ادامه داد: اقدامات مذهبی بی‌نظیری در این ایام برگزار می‌شود، مدیریت شهری به علت اعتقادات و انگیزه‌ای که دارد در دوره جدید نسبت به این موضوع با حساسیت بیشتری برخورد کرده است.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: معتقد هستیم که در هر محله باید برای برپا داشتن مراسم سوگواری امام الحسین (ع) برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود تا شاهد برگزاری مراسم پرشوری در ایام محرم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: همان طور که در دهه امامت و ولایت این امر به خوبی محقق شد، در ایام محرم نیز این اتفاق می‌افتد، مبنا بر این است شورای اسلامی شهر اصفهان کار مردم را به خود مردم بسپارد، برگزاری مراسم‌های سوگواری با توجه به اینکه جنبه مردمی در آن وجود دارد تمام بضاعت و توان خود را صرف این کرده که در اختیار مردم باشد.

نادرالاصلی تصریح کرد: مدیریت شهری نیز تلاش می‌کند تا مردم را در برگزاری مراسم ایام شهادت امام حسین (ع) بسیج کند و این اتفاق و هم‌دلی در شهر اصفهان افتاده است و مربوط به مناطق خاص، برخوردار، کم برخوردار، حاشیه و غیرحاشیه شهر هم نیست و تمام شهر در سوگ سیدالشهدا (ع) حضور دارند، همچنین در مناطق کم برخوردار به شکل ویژه‌تر شاهد حضور مردم در این برنامه‌ها و مراسم‌ها هستیم.

کد خبر 593167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.