حضور شهردار تهران در امام‌زاده داوود (ع) شوآف نبود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: با اینکه منطقه امامزاده داوود (ع) در حوزه اختیارات شهرداری تهران نبود، اما شهردار تهران قبل از تمام نهادهای امدادی در این مکان حضور داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا پرویز سروری امروز _سه‌شنبه یازدهم مردادماه_ با اشاره به حضور شهردار تهران پس از سیل امامزاده داوود (ع) و بازتاب رسانه‌ای این حضور، اظهار کرد: رسانه‌ها باید بازتاب تفکرات شهروندان و مطالباتشان باشند، اما امروز با یک لمپنیزم رسانه‌ای مواجه هستیم، گویا برخی رسانه‌ها جز سیاه‌نمایی هیچ رسالتی ندارند.

وی با اشاره به اینکه تهران در وضعیت هشدار بود و شهرداری تهران در آمادگی کامل قرار داشت، ادامه داد: در زمان وقوع سیل با اینکه منطقه امامزاده داوود (ع) در حوزه اختیارات شهرداری تهران نبود، اما شهردار تهران قبل از تمام نهادهای امدادی در این مکان حضور داشت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: برخی رسانه‌ها از حضور شهردار تهران و نیروهای شهرداری در منطقه امامزاده داوود (ع) به عنوان شوآف یاد کرده بودند؛ بیش از ۲۰۰ دستگاه لودر و ماشین‌آلات سنگین و سایر تجهیزات در این حادثه حضور داشتند و یک هزار آتش‌نشان شهرداری تهران، چهار روز در منطقه حاضر بودند.

وی تصریح کرد: شهردار تهران نیز جزو اولین افرادی بود که وارد منطقه امامزاده داوود (ع) شد و این در حالی است که اگر شهرداری تهران کمک نمی‌کرد، هیچ‌کس نمی‌توانست بگوید چرا شهرداری تهران کاری نکرده است.

کد خبر 593155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.