ضرورت رسیدگی به مشکلات کارمندان امور ایثارگران

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: باید به موضوعات کارمندان امور ایثارگران هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدجعفر تشکری‌هاشمی، امروز _سه‌شنبه یازدهم مردادماه_ در هشتادوسومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اقدامات نیروهای خدمات شهری شهرداری در رسیدگی به منطقه سیل‌زده امام‌زاده داوود (ع) قابل تقدیر است، اظهار کرد: لایحه اصلاح‌بخشی از ساختار شهرداری تهران در اسفندماه سال گذشته از سوی شهردار تهران به شورای اسلامی شهر ارائه شد که بر اساس آن مقرر شده است، اداره کل ایثارگران از اداره کل رفاه تفکیک شود.

وی با بیان اینکه ادغام این دو اداره کل در دوره گذشته مدیریت شهری بی‌شک اقدامی غیرکارشناسی بود که شکل اجرایی به خود گرفت، ادامه داد: این اقدام باعث تضییع حقوق ایثارگران شد، لذا تفکیک این ادارات کل از یکدیگر در لایحه جدید شهرداری مطرح و مقرر شد اداره کل ایثارگران زیر نظر دفتر شهردار به فعالیت خود ادامه دهد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: با گذشت پنج ماه از ارائه این لایحه هنوز به صورت عملیاتی، تفکیک این دو اداره‌کل صورت نگرفته گفت: خواستار اهتمام بیشتر شهردار تهران در رسیدگی به این موضوع هستم.

وی افزود: هنوز بسیاری از ایثارگران از روند تبدیل وضعیت خود گله‌مند هستند، لذا انتظار داریم با تفکیک اداره‌کل ایثارگران روند رسیدگی به موضوعات این گروه از کارمندان و رفع مشکلاتشان تسریع شود.

کد خبر 593147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.