دستگیری عاملان آدم‌ربایی مسلحانه در رودان

فرمانده انتظامی هرمزگان از دستگیری دو نفر از عاملان آدم‌ربایی مسلحانه در شهرستان رودان، خبر داد.

به گزارش ایمنا، چهار فرد مسلح ناشناس یک مرد از اهالی روستای کمیز بخش مرکزی شهرستان رودان را از جلوی مغازه خود با تهدید سلاح گرم ربودند. لحظه ربوده شدن این فرد توسط دوربین‌های مداربسته مغازه ثبت و تلاش پلیس برای دستگیری آدم‌ربایان و آزادی گروگان آغاز شد و با گذشته بیش از یک هفته از این اتفاق، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری دو نفر از عاملان آدم‌ربایی و آزادی فرد ربوده شده خبر داد.

سردار جعفری اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و اجرای طرح مهار مشخص شد که متهمان پس از آدم‌ربایی قصد خروج از شهرستان رودان و فرار به یکی از استان‌های مرکزی کشور را دارند که با تلاش بی‌وقفه و شبانه روزی نیروهای امنیتی، دو نفر از متهمان حین خروج در ایست و بازرسی فاریاب شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی افزود: با دستگیری آدم‌ربایان، فرد ربوده شده نیز در کمال صحت و سلامت آزاد و به آغوش خانواده بازگشت و متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی و تعیین مجازات به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان انگیزه متهمان را اختلاف مالی و ملکی با فرد ربوده شده اعلام و خاطرنشان کرد: پلیس با مجرمان و مخلان نظم عمومی برخورد جدی و قاطع خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 593124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.