هوای اصفهان سالم است/تمام ایستگاه‌ها در وضعیت زرد و نارنجی

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان، امروز در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _سه‌شنبه یازدهم مردادماه_ در ساعت منتهی به ۱۰ صبح با قرار گرفتن روی شاخص ۹۴ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه استانداری اصفهان با شاخص ۷۶، باهنر با شاخص ۸۹، پروین با شاخص ۹۰، خرازی با شاخص ۹۷، رهنان با شاخص ۸۹، فیض با شاخص ۶۶، ورزشگاه میثاق با شاخص ۹۵ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه احمدآباد با شاخص ۱۰۲، جی با شاخص ۱۱۹، رودکی با شاخص ۱۰۶، کاوه با شاخص ۱۰۵ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های انقلاب، میرزاطاهر، خواجو، باغ غدیر، دانشگاه و مبارکه فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان اصفهان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرار گرفتن روی عدد ۹۰ در وضعیت هوای سالم (زرد) و سجزی با شاخص ۱۶ در وضعیت هوای پاک (سبز) قرار دارند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 593111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.