فینالیسیما بین زنان انگلیس و برزیل برگزار می‌شود!

پس از قهرمانی زنان انگلیس در یورو و قهرمانی زنان برزیل در کوپا آمه ریکا، «فینالیسیما» بین‌ آن‌ها برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال زنان انگلیس پس از پیروزی مقابل آلمان در یورو ۲۰۲۲، حالا در فینالیسیمای زنان به مصاف برزیل قهرمان کوپا آمریکا خواهد رفت. شیرها در فینال یکشنبه با نتیجه دو بر یک پس از وقت اضافه، پیروز شدند و کلویی کلی توانست گل پیروزی و قهرمانی آن‌ها را بزند.

در همین حال، برزیل برای هشتمین بار کوپا آمه ریکا فمنینا را با گلزنی دبینها از روی نقطه پنالتی در نیمه اول، برد، گلی که باعث پیروزی یک بر صفر آن‌ها بر شیلی شد.

برای نخستین‌بار در تاریخ، قهرمانان زنان اروپا و آمریکای‌جنوبی، اکنون در یک رویداد نمایشی به مصاف هم خواهند رفت. این مسابقه قرار است در اروپا برگزار شود، اما ارگان‌های یوفا و CONMEBOL هنوز تاریخ یا محل برگزاری را اعلام نکرده‌اند.

فینالیسیما چیست؟

«فینالیسیما» شاهد رقابت برندگان قهرمانی اروپا با دارندگان کوپا آمریکا است. در تلاش برای تقویت رابطه بهتر بین یوفا و کومبول (فدراسیون آمریکای جنبوبی)، این قالب در سال ۲۰۲۲ با بازی آرژانتین مقابل ایتالیا در ومبلی در اولین دوره مردان پس از تغییر نام تجاری، اصلاح شد که آرژانتین با گل‌های لائوتارو مارتینز، آن خل دی ماریا و پائولو دیبالا به پیروزی سه بر صفر دست یافت.

کد خبر 593110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.