حرکت عجیب منچستریونایتد رونالدو را عصبانی کرد!

روزنامه‌های امروز کشور انگلیس خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز _سه شنبه یازدهم مردادماه ۱۴۰۱_ به شرح زیر است:

دیلی میل:

* منچستریونایتد به دنبال این است که شش مدافع خود را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در یک ماه آینده به فروش برساند زیرا سرمربی جدید اریک تن هاخ به بازسازی تیم خود ادامه می‌دهد و سویا علاقه مند به الکس تلس اسن و فیل جونز در حال مذاکره با دی سی یونایتد است.

* کسپر اشمایکل در حال نزدیک شدن به انتقال خود به نیس است و انتظار می‌رود که طی ۴۸ ساعت آینده تحت معاینات پزشکی قرار گیرد و به دنبال یک چالش جدید باشد.

* فولام به یک مدافع میانی جدید نیاز دارد و آن‌ها به دنبال بازیکنان لیگ برتری هستند، آن‌ها مالانگ سار از چلسی، عیسی دیوپ از وستهم و یانیک وسترگارد از لستر را زیر نظر گرفته‌اند.

سان:

* به گفته یکی از منابع داخلی منچستریونایتد، کریستیانو رونالدو پس از ترک اولدترافورد قبل از پایان بازی دوستانه یکشنبه با رایو وایکانو، به الگوبرداری بد متهم شده است.

حرکت عجیب منچستریونایتد رونالدو را عصبانی کرد!

* جذب بازیکنان توسط آرسنال و میکل آرتتا در حال افزایش است زیرا او به دنبال حذف ۱۱ بازیکن است، ازجمله بازیکنان ثابت سابق تیم اصلی مانند هکتور بلرین، نیکلاس پپه، پابلو ماری، لوکاس توری را، ای نسلی میتلند-نایلز و ریس نلسون که به آن‌ها نیاز ندارد.

* خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، پس از فروختن ۲۵ درصد از استودیوهای تلویزیونی خود به یک شرکت فعال در ارز دیجیتال به مبلغ ۸۵ میلیون پوند، درها را برای انتقال برناردو سیلوا، بازیکن منچسترسیتی باز گذاشته است.

* اریک بیلی دوست ندارد به رم برود و مجدداً با ژوزه مورینیو همکاری کند او قصد دارد به سویا بپیوندد.

* تامی آبراهام می‌گوید که در رم به او خوش می‌گذرد و عجله‌ای برای بازگشت مجدد به چلسی ندارد

دیلی تلگراف:

* نخست‌وزیر جدید کشور انگلیس تلاش خواهد کرد تا پس از قهرمانی زنان این کشور در جام ملت‌های اروپا، جام جهانی زنان را به بریتانیا بیاورد.

دیلی میرر:

* منچستریونایتد برنامه‌هایی برای جایگزینی کریستیانو رونالدو با فرنکی دی یونگ به عنوان پردرآمدترین بازیکن باشگاه در این فصل دارد، که این کار می‌تواند ناراحتی بیشتری برای کریستیانو رونالدو به همراه داشته باشد.

* آرسنال به فروش لوکاس توری را به گالاتاسرای و تکمیل جدایی او از این باشگاه نزدیک است و در نهایت به خرج‌های ۱۲۹ میلیون پوندی خود در این پنجره نقل و انتقالات پایان می‌دهد.

گاردین:

* ادریسا گانا در آستانه پیوستن مجدد به اورتون از پاری سن ژرمن است. این هافبک برای انجام معاینات پزشکی به مرسی ساید سفر کرده است تا مذاکرات نهایی شود.

* برند لنو، دروازه‌بان آرسنال، پس از توافق باشگاه‌ها و تسویه حساب شخصی، آماده پیوستن به فولام است.

دیلی رکورد:

* دیوید مارتیندیل مدیر تیم لیوینگستون معتقد است که وقتی تیم او با تیم سابقش، رنجرز روبه‌رو می‌شود، خاطرات گذشته را فراموش می‌کند و اصرار دارد که تیم فعلی او برای گرفتن امتیاز به مصاف حریف می‌رود.

کد خبر 593106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.