آغاز تردد اسکوترهای الکتریکی نسل ششم در جهان

کمپانی Tier که در زمینه تولید میکروموبیلیتی‌های اشتراکی فعالیت می‌کند، از آغاز تردد اسکوترهای الکتریکی نسل ششم خود در شهرهای مختلف جهان خبر داده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهرهای بوداپست پایتخت مجارستان، لینتس در اتریش، واربره در سوئد، مونیخ آلمان و بسیاری از شهرهای دیگر در ۲۰ کشور اروپایی و خاورمیانه به زودی میزان اسکوترهای الکتریکی نسل ششم کمپانی Tier خواهد بود. این اسکوترها به صورت اشتراکی در شهرها مورد استفاده قرار خواهد گرفت و در نتیجه تمام شهروندان می‌توانند از آن‌ها برای تردد روزمره خود بهره بگیرند و بیشترین احساس راحتی را حین استفاده از این میکروموبیلیتی‌ها تجربه کنند.

اسکوترهای برقی نسل ششم، تردد کاربران را از طریق تولید پیام‌های صوتی و نمایشی محدود خواهد کرد و قوانین خاصی را برای عبور و مرور آن‌ها در نظر خواهد گرفت. همچنین، این وسیله‌های نقلیه پاک از قابلیت‌های ویژه‌ای نظیر استحکام بسیار بالا برخوردار است که به امنیت بیشتر کاربران کمک می‌کند.

آغاز تردد اسکوترهای الکتریکی نسل ششم در جهان

از دیگر ویژگی‌های اسکوترهای الکتریکی نسل ششم کمپانی Tier که آن‌ها را از وسایل نقلیه مشابه قبلی خود متمایز می‌کند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· اطلاعات مختلفی در مورد شهر و محدودیت‌های حاکم بر آن به کاربران داده می‌شود و در نتیجه افراد می‌توانند مناطق مستلزم سرعت پایین، مناطق پارک ممنوع و سایر مسیرهای تردد را شناسایی کنند.

· این اسکوترها از تجهیزاتی برخوردار است که پیام‌های ایمنی را به صورت نمایشی و صوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و در نتیجه، افراد دارای اختلالات شنوایی یا بینایی می‌توانند حین استفاده از آن‌ها از خطرات ناشی از سوانح خیابانی در امان بمانند.

· جایگاه ویژه‌ای برای قرار دادن تلفن‌های همراه روی اسکوترهای نسل ششم تعبیه شده است که درست در مقابل صورت کاربران قرار دارد و امکان استفاده از نرم‌افزارهای مسیریابی را برای آن‌ها فراهم می‌آورد.

· اسکوترهای جدید نسبت به اسکوترهای نسل‌های قبل از صفحه پهن‌تری برخوردار است که این ویژگی، امکان ثابت ماندن حین حرکت را برای کاربر تأمین می‌کند و در نتیجه، ایمنی او را افزایش می‌دهد.

کد خبر 593060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.