برگزاری رویداد «شهر قهرمان» با هدفمندی و الگومداری

مسابقات شهر قهرمان با عنوان «کوچه پس‌کوچه‌های شهر پر از قهرمان است» به‌طورهدفمند در استان اصفهان و میان ۱۶ منطقه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسابقات جام «شهر قهرمان» به‌همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری استان اصفهان برگزار می‌شود و زمان ثبت‌نام آن نیز از تاریخ پانزدهم تا بیست‌وهشتم مردادماه خواهد بود. این رقابت‌ها با عنوان «کوچه پس‌کوچه‌های شهر پر از قهرمان است» ویژه مناطق پانزده‌گانه شهر برپا می‌شود و از علاقه‌مندان خواسته شده تا برای دیده‌شدن استعدادهایشان در این رویداد شرکت کنند.

در همین راستا احسان بعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پیش از این کم و بیش مسابقات محلی در نقاط مختلف شهر برگزار می‌شد که هم‌اکنون تجمیع شده‌اند و سعی کرده‌ایم تمام این مسابقات حفظ شود.

وی در ادامه افزود: به مسابقات انسجامی بخشیده‌ایم، علاوه‌بر ناژوان تلاش می‌کنیم در ۱۶ منطقه شهری در تقابل میان تیم‌ها، قهرمانانشان مشخص شوند.

معاون ورزشی‌تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این مسابقات به‌صورت دو مرحله‌ای برگزار خواهد شد؛ در پایان مرحله مقدماتی، قهرمانان مناطق را مشخص خواهیم کرد و در مرحله دوم ۱۶ تیم که تعدادش متغیر است در فضای قهرمانی شهر با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بعیدی در پایان عنوان کرد: در نهایت یک محله قهرمان شهر خواهد بود و این الگویی برای برپایی مسابقات به‌صورت هدفمند است که با پیگیری جدی دنبال می‌شود.

برگزاری رویداد "شهر قهرمان" با هدفمندی و الگومداری

کد خبر 593010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.