بازیکنان تیم امید در هتل گِرو ماندند!

بازیکنان تیم‌ملی امید کشورمان هنگام خروج از اردو با مشکل عجیبی روبه‌رو شدند و موفق به دریافت کارت‌های شناسایی خود از هتل نشدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اردوی تیم‌ملی فوتبال زیر ۲۳ سال کشورمان (امید) برای اعزام به قونیه و حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از چند روز پیش در هتل استقلال تهران آغاز شده بود، با این‌حال تکمیل نشدن بازیکنان و انصراف امیدها از حضور در بازی‌های قونیه، پایان زودهنگام این اردو را در پی داشت.

مسئله جالب اینکه اردوی تیم زیر ۲۳ سال در تهران قرار بود دو روز دیگر، یعنی دوازدهم مردادماه به پایان برسد و تیم سپس راهی ترکیه شود، اما عدم اعزام به این مسابقات و پایان ناگهانی اردو، دردسری جدیدی ایجاد کرد.

فدراسیون فوتبال هنوز هزینه حضور تیم در هتل استقلال را پرداخت نکرده است و پایان ناگهانی اردو تخلیه اتاق‌ها باعث شد که تأمین اعتبار برای تسویه آن با مشکل مواجه شود، همچنین گفته می‌شود علاوه‌بر تحویل‌ندادن کارت‌های شناسایی ملی‌پوشان، ساک‌های مربوط به حضور در بازی‌های همبستگی آسیایی نیز از آنان پس گرفته شده است.

با توجه به تسویه نشدن هتل ملی‌پوشان امید، مسئولان هتل مدارک بازیکنان را گرو نگه داشته‌اند تا پس از تسویه کامل این مدارک را برای خروج از هتل بازگردانند؛ مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا هرچه زودتر این مشکل را رفع کنند تا بازیکنان با گرفتن مدارک خود، هتل را ترک کنند.

کد خبر 592977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.