ذوب‌آهن ۲ - خیبر خرم‌آباد صفر/پایان اردوی تدارکاتی گاندوها در تهران با برتری در آخرین مصاف

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در آخرین مصاف تدارکاتی خود در اردوی تهران، خیبر خرم‌آباد را با دو گل شکست داد؛ گاندوها امشب به اصفهان بازمی‌گردند.

ه گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پنجشنبه سی‌ام تیرماه اصفهان را برای برپایی اردوی تدارکاتی در پایتخت ترک کرد تا حدود دو هفته در تهران برای فصل بیست‌ودوم لیگ‌برتر فوتبال ایران آماده شود و هم‌اکنون در مراحل پایانی آماده‌سازی پیش‌فصل به‌سر می‌برد.

شاگردان مهدی تارتار در چند هفته گذشته و در دیدارهای تدارکاتی پیش‌فصل، در فولادشهر اصفهان مقابل فجر سپاسی قرار گرفتند و به پیروزی ۲ بر صفر رسیدند؛ در تهران نیز نساجی را ۲ بر یک شکست دادند و مقابل مس رفسنجان با نتیجه ۲ بر صفر نتیجه را واگذار کردند.

ذوب‌آهن قرار بود در تهران با پرسپولیس نیز بازی تدارکاتی برپا کند، اما به‌دلیل تقابل این دو تیم در هفته نخست لیگ‌برتر این بازی لغو شد و تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان به‌عنوان جایگزین حریف تدارکاتی گاندوها شد که آن دیدار روز گذشته با تساوی بدون‌گل خاتمه یافت.

در آخرین دیدار تدارکات، گاندوها در اردوی تهران، ذوبی‌ها امروز از ساعت ۱۷:۱۰ دقیقه به‌مصاف تیم دسته‌یکی خیبر خرم‌آباد رفتند.

در همان دقیقه سه مسابقه مهران نفری هافبک جوان ذوبی‌ها تیمش را یک بر صفر پیش انداخت. گل دوم سبزپوشان نیز در دقیقه هشتادوچهارم توسط سیدمحمد قریشی به‌ثمر رسید تا ذوب‌آهن پیروز دیدار تدارکاتی شود.

این آخرین بازی تدارکاتی ذوب‌آهن در تهران بود و پس از ۱۰ روز شاگردان مهدی تارتار به اصفهان بازمی‌گردند تا در ورزشگاه اختصاصی‌شان برای شروع لیگ و دیدار هفته‌اول مقابل پرسپولیس آماده شوند.

کد خبر 592969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.