ماجرای عجیب ضرب‌وشتم خبرنگار ترکیه‌ای توسط بازیکن جدید سپاهان! +عکس‌

طبق ادعای منابع خبری ترکیه‌ای، مانوئل فرناندز خرید جدید سپاهان، به یک خبرنگار ترکی حمله‌ور شده است و او را مورد ضرب‌وشتم قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال سپاهان اصفهان جهت آماده‌سازی پیش‌فصل برای حضور در لیگ بیست‌ودوم فوتبال ایران دو هفته‌ای در شهر ازمیت ترکیه حضور داشت و چند بازیکن جدید این تیم نیز همان‌جا به جمع طلایی‌پوشان اضافه شدند.

یکی از خریدهای خارجی سپاهان مانوئل فرناندز پرتغالی است که از بشیکتاش به سپاهان پیوست.

در جدیدترین خبرها، سایت «haberturk» ترکیه اطلاع داد مانوئل فرناندز ستاره پرتغالی تازه وارد سپاهان در اردوی ترکیه جنجال بزرگی به پا کرده است.

طبق گزارش این رسانه ترکیه‌ای مانوئل فرناندز که مدتی در بشیکتاش بازی کرد و سپس به تیم سپاهان ایران منتقل شد، در کور چشمه (منطقه‌ای در ترکیه) جنجال‌آفرین شد. این فوتبالیست پرتغالی وقتی از محل میهمانی (کلوپ شبانه) خارج شد از فلاش‌های یک عکاس شوکه شد و با این خبرنگار برخورد فیزیکی کرد.

مانوئل فرناندز که مدتی در بشیکتاش بازی کرد و به تیم سپاهان ایران منتقل شد، به کوجائی آمد تا همراه تیمش اردو بزند؛ این بازیکن فوتبال که روز گذشته در طول روز تمرین کرده بود، شبانه از کمپ سپاهان خارج شد و به مکانی در استانبول به‌نام کور چشمه آمد.

فرناندز برای سپری‌کردن بخشی از اوقات فراغتش همراه با چند زن به مرکز تفریحی کور چشمه رفته بود که متوجه شد یک خبرنگار در حالی عکس‌برداری از اوست.

فردی که در کنار مانوئل فرناندز بود و سعی می‌کرد از عکس گرفتن خبرنگاران جلوگیری کند، گفته است: من نمی‌خواهم با شما برخورد فیزیکی داشته باشم، من مدیر او هستم، نمی‌گذارم عکس بگیرید! و بعد به خبرنگاری با نام "مصطفی آقداغ" حمله کرد.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، همراه با فرناندز یک فرد دیگر هم که خودش را مدیربرنامه‌های او معرفی کرد به سمت خبرنگار مذکور به نام «آقداغ» رفته است.

این مشاجره با مداخله بازیکن به درگیری فیزیکی انجامید و خبرنگار ترکیه‌ای نیز ماجرا را به پلیس گزارش کرده است. طبق این گزارش، در نتیجه حمله فرناندز، جراحاتی به ناحیه چشم و بازوی خبرنگار ترکیه‌ای وارد آمده است.

ماجرای عجیب ضرب‌وشتم خبرنگار ترکیه‌ای توسط بازیکن جدید سپاهان! +عکس‌وفیلم

در ادامه فرناندز و همراهانش سوار تاکسی شدند و صحنه را ترک کردند.

کد خبر 592960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.