عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ مردادماه

در این بسته خبری از درخشش آتش‌نشان شهرداری پردیس در مسابقات جهانی تا تحقق شهرداری الکترونیک در سنندج محقق می‌شود و سریال انتخاب شهردار بابل را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

درخشش آتش‌نشان شهرداری پردیس در مسابقات جهانی دوچرخه سواری

رضا کارخانه، شهردار پردیس گفت: در مسابقات جهانی دوچرخه سواری ورزشکاران پلیس و آتش‌نشان، آتش نشان پردیسی مدال آور شد.

شهرداری الکترونیک در سنندج محقق می‌شود

سید انور رشیدی، شهردار سنندج با تاکید بر تلاش برای بروز رسانی ارائه خدمات شهری در حوزه‌های مختلف گفت: در این دوره از مدیریت شهرداری و با همراهی شورا، شهرداری الکترونیک در سنندج محقق می‌شود.

افتتاح پروژه‌های عمرانی قیامدشت

حسین ترکاشوند، شهردار قیامدشت ری اعلام کرد: چند طرح عمرانی و خدماتی در حال اجرا داریم که تا پایان امسال با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

سریال ادامه‌دار انتخاب شهردار بابل

سریال ادامه دار انتخاب شهردار بابل به ایستگاه چهارم رسید و شورای اسلامی شهر در روزهای اخیر همانند یک سال گذشته برای انتخاب چهارمین شهردار شهر بهار نارنج وارد کارزار جدید شد.

خدمت‌رسانی ۱۵ تیم عملیاتی شهرداری خوانسار

مهدی احمدی، شهردار خوانسار با اشاره به خدمات‌رسانی ۱۵ تیم عملیاتی شهرداری برای رفع آب‌گرفتگی معابر شهر، گفت: بیشترین تهدیدها و خطرات وقوع سیل مربوط به مناطق بالادست ازجمله منطقه مسکن‌مهر، مسیرهای منتهی به کوه سمت منظریه، پایتخت و چهارباغ است.

نصب پرچم ۶۶ مترمربعی در ورودی شهر زرند

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند از آمادگی شهرداری برای استقبال از محرم خبر داد و گفت: بزرگ‌ترین پرچم مشکی با مساحت ۶۶ مترمربع در ورودی شهر نصب می‌شود.

کد خبر 592948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.